Q: HP printere...
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 04-10-03 10:20

Har to printere der begge benytter de samme partroner...

HP Deskjet 820Cxi

HP Deskjet 850c

Hvilken er bedst ???

Fra : Leony

Dato : 04-10-03 19:43

"Morten Bo Jensen" <giant*nospam*@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:blm3ap$l9s$1@news.cybercity.dk

> Har to printere der begge benytter de samme partroner...
> HP Deskjet 820Cxi
> HP Deskjet 850c
> Hvilken er bedst ???

Du har jo set dem begge printe, så det burde du jo kunne svare på.

På papiret ser de ud til at være lige gode:
http://h20015.www2.hp.com/en/document.jhtml?lc=en&docName=bpd02945#P297_5958
http://h20015.www2.hp.com/en/document.jhtml?lc=en&docName=bpd02251

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 05-10-03 09:53

> Du har jo set dem begge printe, så det burde du jo kunne svare på.

Nej, jeg har endnu ikke testet 850´eren...

> På papiret ser de ud til at være lige gode:

http://h20015.www2.hp.com/en/document.jhtml?lc=en&docName=bpd02945#P297_5958
> http://h20015.www2.hp.com/en/document.jhtml?lc=en&docName=bpd02251

Ser ud til at der er mere RAM i 850´eren... Vil prøve den og se om den om
ikke andet er hurtigere end 820´eren...

Tak for info

---
MBJ

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-10-03 16:58

In article <blm3ap$l9s$1@news.cybercity.dk>,
giant*nospam*@post.cybercity.dk says...
> HP Deskjet 820Cxi
> HP Deskjet 850c
> Hvilken er bedst ???

850C. 820Cxi og 890C(xi) er begge "efterfølgere" til 850C, men 820Cxi
er så skrabet at den desværre ikke kan måle sig med 850C'eren.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen