Både alm. mus og wacom digitizer
Fra : Martin Helbo

Dato : 04-10-03 10:07

Er det muligt både at have en alm. mus og en wacom digitizer (pen og mus)
tilsluttet en pc?

Grunden til at jeg spørger er at jeg overvejer at købe en intous2 digitizer,
men bryder mig ikke om den medfølgende mus. Derfor vil jeg gerne bruge min
gamle mus, sammen med pennen, kan dette lade sig gøre?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Esben

Dato : 04-10-03 12:12

"Martin Helbo" <helbo@REMOVEthedude.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt både at have en alm. mus og en wacom digitizer (pen og mus)
> tilsluttet en pc?

Ja, det kan man sagtens (så længe vi snakker Windows i hvertfald, kender
ikke andre OS). Jeg har haft både en Wacom, seriel mus, ps/2 mus og USB mus
tilsluttet samtidig.

--
Esben