MX700
Fra : Jane

Dato : 03-10-03 16:57

Er der nogen som har en god fidus/underlag, eller andet til at få subject
til at bevæge sig lidt letter?

Jeg har prøvet flere forskællige underlag, lakeret træ, glatte bøger m.m.
men syntes ikke noget af det virker særlig godt, og jeg ønsker ikke at købe
en dyr musemåtte, som alligevel ikke virker.

Jeg synes MX700 er lidt tung og den glider ikke nær så nemt som f.eks musen
i sættet "Logitech iTouch" som jeg bruger nu, gode råd modtages med glæde.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Slorup

Dato : 03-10-03 17:25

Hej Jane

Jeg har haft samme problem med min MX700.

Det er som om at glidepuderne under musen kræve lidt rengøring en gang
imellem.

Når det så er gjort er det den fedeste mus at arbejde med; syntes jeg ;0)

Derudover bruger jeg bare en alm. "slimline" musemåtte.
Mvh,

Søren

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 03-10-03 17:56

> købe

Prøv en SteelPad.
Det virker rigtig godt.
--
Mvh.
Jørgen

Fra : Jane

Dato : 03-10-03 18:31

"Jørgen Thorsgaard" <joergen.thorsgaard@privat.dk> wrote in

> m.m.
>
> Prøv en SteelPad.
> Det virker rigtig godt.

Hvor finder/køber man sådan en?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 03-10-03 19:31

Jane wrote:
> Hvor finder/køber man sådan en?

EDBpriser.dk er din ven

Her er da nogle muligheder...
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444797917

--
Martin K

Fra : Uni Bull

Dato : 03-10-03 18:33

"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> wrote in message
> Er der nogen som har en god fidus/underlag, eller andet til at få subject
> til at bevæge sig lidt letter?

fUnc1080 - verdensklassemåtte!
www.func.net

Hvis det ikke er nok, så køb en stribe teflontape og sæt på fødderne.
--
Uni Bull
København K

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 03-10-03 21:01

"Uni Bull" <wtyxpzqiw@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> fUnc1080 - verdensklassemåtte!
> www.func.net

Mener du ikke en 1030? Men jo det er virkelig i verdensklasse!

> Uni Bull

Simon

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 03-10-03 21:04

> Mener du ikke en 1030? Men jo det er virkelig i verdensklasse!

Tænkte også om der var kommet en ny, men kunne ikke finde den omtalt nogen
steder

--
Martin K

Fra : Uni Bull

Dato : 03-10-03 22:16

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@skarum.net> wrote in message
> Mener du ikke en 1030? Men jo det er virkelig i verdensklasse!

Doh - jo selvfølgelig!

Fra : Esben

Dato : 04-10-03 01:48

"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
musen
> i sættet "Logitech iTouch" som jeg bruger nu, gode råd modtages med

Prøv en Magic Nova-måtte, jeg mener at de kan købes i Vester Kopi. De er
ikke særlig høje, og man kan endda lægge et billede af sin hund, etc
imellem.

--
Esben

Fra : Jane