Ram CL2 og CL 2.5
Fra : H. A. Magnusson

Dato : 02-10-03 20:17

Kan to ram blokke (PC2100) fungere sammen selvom de har forskellig CAS
Latency (CL) ?

/Helgi

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 02-10-03 20:56

> Kan to ram blokke (PC2100) fungere sammen selvom de har forskellig CAS
> Latency (CL) ?

Jeps. Sagtens. Du skal dog ikke regne med at dem som er CL 2.5 kan køre CL
2.0

> /Helgi

Kenneth

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 02-10-03 21:36

(: MarlboroMan :) wrote:
> Jeps. Sagtens. Du skal dog ikke regne med at dem som er CL 2.5 kan
> køre CL
> 2.0

Det kan mine Jeg kører med een blok 512MB Kingston PC2100 CL 2.5. Men de
kører nu 2-3-3-6 uden problemer...

--
Martin K

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 02-10-03 21:14

On Thu, 2 Oct 2003 21:17:27 +0200, H. A. Magnusson wrote:

> Kan to ram blokke (PC2100) fungere sammen selvom de har forskellig CAS
> Latency (CL) ?

Ja.

Det svarer til at du monterer 200 km/t godkendte dæk på bilens forhjul og
på baghjulene kommer der nogle på der kan klare 250 km/t.
Bilen vil nu uden problemer klare 200 km/t... 250 km/t vil derimod ikke
være sikkert

--
Lars