Mikrofon støj
Fra : Towli

Dato : 02-10-03 07:23

Heja

Jeg har lige købt en Logitech QuickCam Messenger, primært a.ht. den
indbyggede USB mikrofon.
Imidlertid støjer den som bare fanden, -en konstant høj baggrundssummen
nærmest som om man har skruet alt for højt op for et eller andet. Når man
taler i den er det som om den der summen bliver lidt mindre, men så snart
man holder mund skruer den op for baggrundsstøjen igen.

Kender nogen af jer problemet ? Hvad kan man gøre? Er min mikrofon defekt?
Jeg har naturligvis stillet på alle mulige og umulige indstillinger i
kontrolpanelet under lyd.
Jeg bruger sb 5.1 som lydkort.

Mange tak for et råd

/Jan