PCI parallelport
Fra : [8000] Lasse Ramsgaa~

Dato : 01-10-03 16:00

Kan man få et PCI indstikskort med en parallelport i??
Jeg overvejer nemlig at købe en Shuttle SB61G2 og der er ingen
parallelport...
Skal bruge den til min gamle printer!!

Evt. link...

Hilsen
Lasse Ramsgaard, Århus

Fra : Tony

Dato : 01-10-03 16:45

> Skal bruge den til min gamle printer!!

Ellers kunne parallel2USB måske være en løsning?!

Tony

Fra : [8000] Lasse Ramsgaa~

Dato : 01-10-03 18:30

ja, helt sikkert, det troede jeg bare ikke man kunne få...

Fra : Tony

Dato : 01-10-03 19:56

> ja, helt sikkert, det troede jeg bare ikke man kunne få...

Jeg tror jeg har set den i Bilka

Tony

Fra : Kim Jensen

Dato : 02-10-03 08:18

On Wed, 1 Oct 2003 17:44:49 +0200, "Tony" <mynsterman@NOSPAMhotmail>
wrote:

>Ellers kunne parallel2USB måske være en løsning?!

Hvor vil du finde sådan en ?

--
Kim

Fra : Jan Vennike

Dato : 02-10-03 19:25

"Kim Jensen" <kj@hd.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor vil du finde sådan en ?
>
> --
> Kim

Hvis det er det omvendte (USB2Parallel), findes det hos www.sandberg.it til
249,-

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Kim Jensen

Dato : 03-10-03 09:45

On Thu, 2 Oct 2003 20:24:56 +0200, "Jan Vennike"
<jan@GARFIELDvennike.dk> wrote:

>Hvis det er det omvendte (USB2Parallel), ...

Nej, det er ikke det omvendte.

--
Kim

Fra : Jan Vennike

Dato : 03-10-03 17:22

Som jeg forstod det, havde manden en parallelportprinter, men ingen
parallelport - så det må være en USB til Parallel der skal bruges i dette
tilfælde.

Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 02-10-03 08:50

[8000] Lasse Ramsgaard wrote:

> Kan man få et PCI indstikskort med en parallelport i??

Ja. Det kan man sagtens. F.eks. www.shg.dk -> søg -> varenummer 330016 til
345 kroner.

Morten

Fra : Kim Jensen

Dato : 02-10-03 08:18

Kr. 124 er laveste pris på www.edbpriser.dk .

--
Kim

Fra : Flemming H

Dato : 02-10-03 19:56

Hej Lasse.

Der findes mange "lappeløsnnger" på dit problem... Men hvad med en ny USB
printer. De kan købes for under 1000kr.

/Flemming