3dmark score?
Fra : Anders Rasmussen

Dato : 12-04-01 02:06

Jeg får en score på 4998 i 3dmark 2000, og 1991 i 3dmark 2001.

Mit system består af:
Asus A7M266, 256 mb Apacer PC2100 ddr ram, Geforce 2 Pro 64 DDR (detonator
11.01 driver), Athlon 1333/266 Mhz.

Burde jeg ikke få en betydelig højere score med dette ret kraftige (synes
jeg selv) system??????
Kan det skyldes at jeg kører win 2000?

Fra : N/A

Dato : 12-04-01 12:48

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 12-04-01 12:48

Tusindtak det var lige det der skulle til, nu får jeg 8433 i 3dmark2000, men
3dmark2001 går ned midt under testen.
Er der nogen der ved hvor man kan hente de nyeste detonator drivere til
win2k?? (det ser ud til at tweakup.dk er gået ned)

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 12-04-01 14:53

> og

Hvad er "4in1" og "miniportdriveren"?

--
Mvh.Jesper Ryskin, ejer af Webconsult

Din computer larmer! I hvert fald mere end du sikkert gerne ville have.
Se på www.webconsult.dk om hvordan du får dæmpet din PC-støj.

Fra : Mdj

Dato : 12-04-01 15:30

"Jesper Ryskin" <ryskin@webconsult.dk> wrote in message

> Hvad er "4in1" og "miniportdriveren"?

Drivere som styrer AGP/IDE/ALTANDET på bundkortet, normat udgivet af via
www.via.com.tw eller AMD www.amd.com, alt efter hvilket chipset du har på
dit bundkort.

Det er meget vigtigt at du har installeret dette, ellers vil dig grafikkort
køre i "PCI-Mode" og det er...tja... skod? ;)

Mvh
Morten
www.mdj.dk

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 12-04-01 15:53

Okay det rykker at få installeret via4-in-1 v4.29a.
Nu får jeg en score på 8793 i 3dmark2000 og 3943 i 3dmark2001 med detonator
11.01 på win 2000!! :)

Tak for hjælpen

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 17-04-01 23:32

> Drivere som styrer AGP/IDE/ALTANDET på bundkortet, normat udgivet af via
> www.via.com.tw eller AMD www.amd.com, alt efter hvilket chipset du har på
> dit bundkort.

OK, jeg har BX-baserede bundkort, så det går nok ;).