Levetid på sessions-variabel!!!!!
Fra : Michael Gaardbo Thom~

Dato : 30-10-03 20:30

Mht. til mit tidligere indlæg "Forsvundne data......."

Så har jeg selv løst problemet:

Det var simpelt hen fordi der blev startet en session på en side
der ikke skulle bruge en session!!! - hvad det så skulle betyde
kan jeg ikke se, men pyt nu med det!!!!

Det har imidlertid givet et andet problem - det har forkortet
levetiden på min session, så den kun kan "huskes" 2 step tilbage
på min hjemmeside.....Herefter kommer der en besked om at "Siden
er forældet"

....men er det min session det er galt med eller hvad??

Håber i kan hjælpe!!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Olesen

Dato : 30-10-03 20:47

> [...]
> levetiden på min session, så den kun kan "huskes" 2 step tilbage
> på min hjemmeside.....Herefter kommer der en besked om at "Siden

Nej, det oplever jeg også selv, men det er fordi du bruger formularer,
og hvis siderne ikke har formularindholdet i frisk erindring, skriver
den at siden er forældet :) Du kan evt. forsøge at sætte formularen til
get og se om resultatet stadig er det samme?

/lars

Fra : Michael Gaardbo Thom~

Dato : 30-10-03 21:17

Lars Olesen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
> den at siden er forældet :) Du kan evt. forsøge at sætte formularen til
> get og se om resultatet stadig er det samme?

Yes kanon det virker.....MEN da jeg sender brugernavn og password med i de
formularer vil jeg ikke have vist indholdet i adresselinien - hvordan kan
jeg undgå det uden at bruge POST ??

Fra : Lars Olesen

Dato : 30-10-03 21:28

> Yes kanon det virker.....MEN da jeg sender brugernavn og password med i de
> formularer vil jeg ikke have vist indholdet i adresselinien - hvordan kan
> jeg undgå det uden at bruge POST ??

Det kan du ikke :(

/lars