Reset gdfs på T68i
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 30-10-03 18:54

Hej Gruppe.

Hvordan resetter jeg gdfs på t68i med SE Total Tool?
Jeg har kigget lidt på producentens hjemmesider, men der står ikke noget.
Der er ikke en "reset gdfs" knap i programmet, men der står på hjemmesiden
at den skulle kunne det.

Håber nogen kan hjælpe...

Mvh
Rasmus

Fra : Per Sørensen

Dato : 31-10-03 18:56

Er der ikke en reset knap i programmet, ellers kan du sende den til mig
eller komme, så skal jeg klare det for dig:)

--
Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 01-11-03 15:31

"Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke en reset knap i programmet, ellers kan du sende den til mig
> eller komme, så skal jeg klare det for dig:)

Der er en knap i programmet, men den bliver ikke aktiv når man vælger T68i.

Er der evt et andet program som virker til SE Total Tool, hvor man kan
resette gdfs?

Mvh

Rasmus

Fra : Per Sørensen

Dato : 01-11-03 16:34

Jeg ved ikke om div 8.2 virker, men prøv det?

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 03-11-03 14:34

> Jeg ved ikke om div 8.2 virker, men prøv det?

Hej Per.

Jeg har fået et par henvendelser som er villige til at få det testet.
Så det vil jeg lige gøre.
Det er da i grunden irriterende at selvom programmet melder at det er
muligt, så melder den fejl hver gang.
Men det div program jeg har virker når jeg sætter en terminator dongle i, så
det vil jeg lige forsøge at få testet.

Mvh
Rasmus

Fra : nordvestjylland