.htaccess???
Fra : Michael Gaardbo Thom~

Dato : 30-10-03 15:56

Jeg har problemer med at mine sessionsvariabler forvinder... har
mistanke om at det måske kunne have noget med .htaccess at
gøre... Men jeg ved ikke hvordan jeg bruger den....???
Nogen der vil hjælpe...?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dan Molberg

Dato : 30-10-03 16:20

"Michael Gaardbo Thomsen" <beastfrog@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har problemer med at mine sessionsvariabler forvinder... har
> mistanke om at det måske kunne have noget med .htaccess at
> gøre... Men jeg ved ikke hvordan jeg bruger den....???
> Nogen der vil hjælpe...?
Tror mere du skal kigge i dine filer igennem for evt steder hvor du har
glemt at starte session, nægter at tro det kan være htaccess....

--
Hvem læser dette?
Tilykke du er den første:)

Fra : Michael Gaardbo Thom~

Dato : 30-10-03 17:48

Dan Molberg wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> Tror mere du skal kigge i dine filer igennem for evt steder hvor du har
> glemt at starte session, nægter at tro det kan være htaccess....

Det er hermed kontrolleret, og jeg starter sessionen på alle sider jeg
bruger den.

Men det er også sådan at første gang jeg bruger sessions variablerne,
virker de fint - det er når jeg går tilbage med "back" i browservinduet
eller med min egen tilbage knap, at jeg mister dataene!!!!!!!

Fra : Michael Gaardbo Thom~

Dato : 30-10-03 17:50

> [...]
> Tror mere du skal kigge i dine filer igennem for evt steder hvor du har
> glemt at starte session, nægter at tro det kan være htaccess....

Ellers se også det andet indlæg jeg har om samme emne - "Forsvundne data
ved tilbage funktion"...