slæbesteder ( isætning af både )
Fra : Lars Clement

Dato : 11-04-01 23:49

Findes der nogle oversigter over velegnede isætningssteder af både fra
trailer ?

--
Venligst

Lars Clement
clement@post9.tele.dk

Fra : Christian Ebbesen

Dato : 12-04-01 06:58

Fiskeavisen, har lavet et lille hæfte med slæbesteder.
Du kan vist bestille den gennem avisen.
Prøv evt. http://www.fiskeavisen.dk/

Hej

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 12-04-01 08:42

"Lars Clement" <clement@post9.tele.dk> wrote ..
> Findes der nogle oversigter over velegnede isætningssteder af både fra
> trailer ?

Så hudt jeg visker findes der også slæbesteder på
CD'en "Danske fiskevande" som for nylig er kommet i ny version.

http://www.sportsfiskeren.dk/dfw/index.htm

Fra : Tom Sander Hansen

Dato : 12-04-01 15:10

Hej Ulrik og andre
Nej - der er ikke medtaget (endnu) slæbesteder i Danske Fiskevande. Heller
ikke den nye CD-rom udgave.

Tom Sander Hansen

Fra : herskin@post5.tele.d~

Dato : 12-04-01 18:52

Hejsa

Fiskeavisen producerer en udmærket oversigt der sælges for et rimeligt
beløb - ring til redaktionen!

Mvh
Jannik

PS: De er vistnok ved at lave en opdateret version!