Fluekasteklub
Fra : Morten Wadstrøm

Dato : 30-10-03 08:30

Hej !

Vi er nogle stykker der forsøger at starte en klub for fluekast på Fyn.
Skulle det have nogen interesse, så kik på

http://home1.inet.tele.dk/tjalfe/index.htm

Med venlig hilsen
Morten Wadstrøm

Fra : tom34

Dato : 30-10-03 16:30

"Morten Wadstrøm" skrev d. 30-10-03 08:30 dette indlæg :
> [...]
>
> Vi er nogle stykker der forsøger at starte en klub for fluekast på
Fyn.
> Skulle det have nogen interesse, så kik på

Er der en mulighed for at der snart kommer en kasteklub nær Horsens
eller er det noget der kan bruges som et forslag, Jeg tror at der er
flerer som mig der har lidt svært med at komme til Fyn hver gang. Men
elleres syndes jeg det er en rigtig god ide med en kasteklub Morten, jeg
vil tænke på at tilmelde mig
mvh Tom
knæk og bræk

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Wadstrøm

Dato : 31-10-03 12:45

Hej Tom !

Det er jo altid svært det med placeringen, men vi har valgt Fyn dels fordi
vi selv bor der og dels fordi der tilsyneladende er opbakning nok til at
starte sådanne en forening der.

Et fællesskab er vigtigt når man vil dyrke en hobby, for uden det risikerer
man hurtigt at midste interessen. Men ser man på fluekast som hobby, så
ligger der en del arbejde i ens egen træning, og den kan forgå næste hvor
det skal være. Så fordi du ikke kan komme hvergang, tror jeg nu nok
alligevel at du vil få noget ud af det med den rette instruktion.

Men et forslag til foreningen kunne være at placerer noget af træningen på
de rigtige tidspunkter når vi er i den mørke tid. Det er et par Jyder mere
der har tilmeldt sig og de vil sikkert også være interesseret i at vi feks
også træner en weekenddag ind i mellem.

Da det her er relevant for foreningen, vil jeg ligge det meste af denne
tekst ud under "Dialog" på hjemmesiden.

Med venlig hilsen
Morten