Kan ike hente fra FTP !!!!!
Fra : Jess

Dato : 11-04-01 23:48

Jeg her et problem ! Jeg kan ike hente fra FTP servere ! Jeg har CC Adsl
Cisco 677....

Hvad skal jeg gøre ?

MVH.
Jess Pedersen

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 12-04-01 00:24

"Jess" <citanus@sprit.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg her et problem ! Jeg kan ike hente fra FTP servere ! Jeg har CC Adsl
> Cisco 677....
>
> Hvad skal jeg gøre ?

Spørge CC.

Mvh HA.

Fra : John Sahl

Dato : 12-04-01 11:23

"Jess" <citanus@sprit.dk> wrote in message
> Jeg her et problem ! Jeg kan ike hente fra FTP servere ! Jeg har CC
Adsl
> Cisco 677....
>
> Hvad skal jeg gøre ?

Prøv at sætte hak i "passive transfer" det hjælper sikkert..

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se en forsmag på vores nyeste projekt på http://www.mandezonen.dk

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 16-04-01 14:53

Jeg havde samme problem. Da jeg ringede til CC, fiksede supporten det med
det samme, via sin comp. Hvad han præcis gjorde ved jeg ikke, men nu virker
det..!

/Asger

Fra : Philip Søeberg

Dato : 16-04-01 19:00