Er sunsite ved at dø ?
Fra : Rikke Andersen

Dato : 30-10-03 01:18

Hvorfor er der nu blevet så få artikler og inkomplette artikler på sunsite
?

Hvilken news server kan man nu bruge istedet, hvor alle kan læse med uanset
ISP ?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-03 01:48

Rikke Andersen skrev:

>Hvorfor er der nu blevet så få artikler og inkomplette artikler på sunsite?

Jeg ved det ikke.

Jeg testede lige med en gammel opsætning med 16 dk-grupper. Det
så ikke umiddelbart ud til at der var problemer med at hente
indlæg i dem.

--
Bertel

Fra : S

Dato : 30-10-03 03:34

Bertel Lund Hansen skrev
> Jeg testede lige med en gammel opsætning med 16 dk-grupper. Det
> så ikke umiddelbart ud til at der var problemer med at hente
> indlæg i dem.

Det er flere gange om ugen jeg ikke kan komme på usenet, inkl. i dag
(onsdag)

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-10-03 09:32

Rikke Andersen <rikke.andersen@.> writes:

> Hvorfor er der nu blevet så få artikler og inkomplette artikler på sunsite
> ?

Jeg var også blevet godt trætte af dem, specielt deres nedbrud.

> Hvilken news server kan man nu bruge istedet, hvor alle kan læse med uanset
> ISP ?

Jeg har fundet news.individual.net, som er et tysk universitets
newsserver. Jeg har kun brugt den en uges tid, men uden problemer. Den
har dog heller ikke binaere grupper. Det tager noget tid at blive
registeret, da det er en manuel process.

I gruppen alt.fan.douglas-adams bruger ca. halvdelen af brugerne denne
server og er særdeles tilfredse.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-03 09:52

Trine Kornum Christiansen skrev:

> [...]
>har dog heller ikke binaere grupper. Det tager noget tid at blive
>registeret, da det er en manuel process.

Jeg har også prøvet den med udmærket resultat i en peiode før
Stofanets newsserver blev stabil.

Til Rikke:
Alle skal registreres, men det er gratis og gøres for at de ved
hvilken bruger der laver hvad. Man skal blot benytte det
tilsendte brugernavn og kodeord, så kører det helt uden problemer
for den normale bruger.

--
Bertel

Fra : Rikke Andersen

Dato : 31-10-03 13:55

Bertel Lund Hansen <nospamius@lundhansen.dk> wrote in

> [...]
> hvilken bruger der laver hvad. Man skal blot benytte det
> tilsendte brugernavn og kodeord, så kører det helt uden problemer

Jeg vil ikke registreres

Fra : Rudi Stegen

Dato : 31-10-03 15:15

Hej Rikke Andersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Jeg vil ikke registreres

Det er formentlig ment som en vits?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-10-03 16:07

Rikke Andersen skrev:

>Jeg vil ikke registreres

Hvordan har du så fået en netforbindelse overhovedet?

--
Bertel

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-10-03 14:06

Rikke Andersen <rikke.andersen@.> writes:

> Jeg vil ikke registreres

Hvordan bruger du så sunsite? Det er præcist de samme oplysninger de
kræver: Fuldt navn og gyldig e-mail-adresse. Det er jo ikke ligefrem
fordi det er superfølsomme oplysninger.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 31-10-03 14:14

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> writes:

> Hvordan bruger du så sunsite?

SunSITE kan bruges frit hvis man har reverse-DNS under .dk.

--
Jacob - www.bunk.cc
Needs are a function of what other people have.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-10-03 14:47

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> skrev :

>SunSITE kan bruges frit hvis man har reverse-DNS under .dk.

Men såfremt man lader sig registrere, så får man adgang til lidt
flere grupper.
--
Knud