Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Startside problemer..
Fra : Juel

Dato : 29-10-03 11:05

Hejsa Alle

Nå nu skal det være vi vil på work sikre vores system imod lortesider der
ændre startsider og andet gejl.

Jeg har leget med disse keys til IE6:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control
Panel]
"HomePage"=dword:00000001
"Autoconfig"=dword:00000001
"Cache"=dword:00000001
"CalendarContact"=dword:00000001
"Certificates"=dword:00000001
"Check_If_Default"=dword:00000001
"Colors"=dword:00000001
"Connection Settings"=dword:00000001
"Connection Wizard"=dword:00000001
"Fonts"=dword:00000001
"History"=dword:00000001
"Languages"=dword:00000001
"Links"=dword:00000001
"Messaging"=dword:00000001
"Profiles"=dword:00000001
"Proxy"=dword:00000001
"Ratings"=dword:00000001
"Wallet"=dword:00000001
"Accessibility"=dword:00000001
"GeneralTab"=dword:00000001
"SecurityTab"=dword:00000001
"ContentTab"=dword:00000001
"ConnectionsTab"=dword:00000001
"ProgramsTab"=dword:00000001
"PrivacyTab"=dword:00000001
"AdvancedTab"=dword:00000001
"CertifPers"=dword:00000001
"CertifSite"=dword:00000001
"CertifPub"=dword:00000001
"SecChangeSettings"=dword:00000001
"SecAddSites"=dword:00000001
"Privacy Settings"=dword:00000001
"FormSuggest"=dword:00000001
"FormSuggest Passwords"=dword:00000001
"Connwiz Admin Lock"=dword:00000001
"Settings"=dword:00000001
"ResetWebSettings"=dword:00000001

men tror i ikke at en side som eks. http://only-virgins.com/ stadigt kan gå
ind og ændre ens startside... utroligt.. nå men har i nogle ideer til
hvordan vi får løst problemet.. og nej spyware programmer er ikke en
mulighed.
Det må da kunne lade sig gøre at man kan lukke uden at skulle ha andet sq
til det..

Fyr løs hvis i har en ide eller 2..

Mvh
Morten

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 29-10-03 11:57

"Juel" <mp@stofanet.invalidk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Alle
>
> Nå nu skal det være vi vil på work sikre vores system imod
> lortesider der ændre startsider og andet gejl.
>
> Jeg har leget med disse keys til IE6:

<snip>

> men tror i ikke at en side som eks. http://only-virgins.com/
> stadigt kan gå ind og ændre ens startside... utroligt..

Besøgte lige siden med IE6, og jeg fik ikke skiftet min startside.

Så vidt jeg kan se har siden "kun" et javascript til at ændre størrelsen
på browserstørrelsen, samt et til at forhindre højreklik, samt et til at
skjule hvor deres link føre en hen.

> [...]
> spyware programmer er ikke en mulighed.
> Det må da kunne lade sig gøre at man kan lukke uden at skulle ha

Hvis i deaktivere ActiveX-Objekter tror jeg ikke i vil opleve den slags
mere.
Ellers er der jo Mozilla eller Opera, hvor den slags aldrig sker.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Juel

Dato : 29-10-03 11:54

> [...]
>
> Så vidt jeg kan se har siden "kun" et javascript til at ændre størrelsen
> på browserstørrelsen, samt et til at forhindre højreklik, samt et til at

heller ikke hvis du klikker på et af billederne ??

> Hvis i deaktivere ActiveX-Objekter tror jeg ikke i vil opleve den slags
> mere.

tester lige

> Ellers er der jo Mozilla eller Opera, hvor den slags aldrig sker.

ikke en mulighed sorry..

Mvh
Morten

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 29-10-03 12:12

> heller ikke hvis du klikker på et af billederne ??

Næ..
Besøgte lige porn-view.com, 05p.com og teensearch.com.

Kom i tanke om at jeg har installeret "IE - Spyad"
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm som tilføjer en lang række
berygtede domæner til IE's Klasificerede websteder ,kan være det er den
som gør forskellen.

> ikke en mulighed sorry..

Surt

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Leo.E

Dato : 29-10-03 18:38

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> wrote in message news:<bno71b$e4$1@sunsite.dk>...
> [...]
> http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm som tilføjer en lang række
> berygtede domæner til IE's Klasificerede websteder ,kan være det er den

Du skal hente og køre-adware og spybot fra spywarefri
Leo

Fra : Michael H. Madsen

Dato : 07-12-03 08:15

Det var godt nok den værste side jeg har været på!

Ikke fordi det er porno men fordi den er fyldt med en masse mærkelige script
så virus-scanner brokker sig og jeg ved ikke hvad...

Vildt... Jeg mener... det jo bare en skide side...

Michael.