Krebsefiskeri ?
Fra : Spangkuk

Dato : 28-10-03 21:52

Davs der...

Sæsonen er ovre for krebs, og jeg fik aldrig taget mig sammen til at
prøve krebsefiskeriet.

Men har du erfaringer med dette fiskeri, hører jeg meget gerne om det,
såsom grej, madding, og "kunsten at finde ud af, om der er krebs i din
lokale sø/mose"

Mvh

Spang

Fra : ancher bihlet

Dato : 29-10-03 22:55

prøv at se http://home4.inet,tele.dk/lyster/krebs.html

Fra : Spangkuk

Dato : 31-10-03 18:00

> prøv at se http://home4.inet,tele.dk/lyster/krebs.html

Tak !

Det var en god begyndelse.

Spang

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 31-10-03 18:39

Jeg får følgende:
Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
webbrowserindstillingerne.

Fra : Jens Nielsen

Dato : 31-10-03 19:04

Lav , om til et . sådan her : http://home4.inet.tele.dk/lyster/krebs.html