Fanø...er der noget??
Fra : Peter Noes

Dato : 28-10-03 20:14

Hej alle

Står til at have en hyggelig weekend med svigerfamilien på Fanø, men tænkte
om dette ikke kunne kombineres med en god fisketur. Nogen der har erfaring
med fiskeri derovere, eller skal jeg stille mig på stranden med mit
havblink/ synkende flue og gå efter havørreder?

Håber der er nogle stedskendte..

Venlig hilsen
Peter

Fra : Gravse

Dato : 29-10-03 09:28

"Peter Noes" <peterline@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med fiskeri derovere, eller skal jeg stille mig på stranden med mit
> havblink/ synkende flue og gå efter havørreder?

Har været på ferie 2 gange på Fanø i sommerferien, men nåede desværre ikke
at fiske selv.
Jeg så dog en der fiskede i havnen i Nordby, hvor færgen kommer ind, men ved
ikke om han fangede noget.
Han fiskede med sandorm.
Fra stranden tror jeg det er rimeligt svært at fange noget fordi det er så
lavvandet.
Ved godt dette måske ikke er så stor en hjælp.
Mvh
Bo