Ændring af titellinje, MSIE v. 6
Fra : arc@na

Dato : 28-10-03 17:31

Så vidt jeg husker, er der et sted i registreringsdatabasen, hvor man kan
ændre titellinjen så der står "Microsoft Internet Explorer - leveret af
*****". Hvor er det lige man ændrer det?

arc@na

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-10-03 23:24

arc@na skrev:

> Så vidt jeg husker, er der et sted i registreringsdatabasen,
> hvor man kan ændre titellinjen så der står "Microsoft Internet
> Explorer - leveret af *****". Hvor er det lige man ændrer det?

Du kan jo sætte regedit til at søge efter "leveret af *****" - og
se om den ikke finder noget brugbart.

Ellers er jeg sikker på at google kan finde en løsning.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : arc@na

Dato : 29-10-03 21:15

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> wrote in

> Du kan jo sætte regedit til at søge efter "leveret af *****" - og
> se om den ikke finder noget brugbart.

Nix...

> Ellers er jeg sikker på at google kan finde en løsning.

Jeg har googlet et par uger inden jeg spurgte her i gruppen, sådeeeet...

arc@na

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-10-03 10:22

arc@na skrev:

> Jeg har googlet et par uger inden jeg spurgte her i gruppen,
> sådeeeet...

Hvad har du googlet på?

Prøv denne:

<http://google.dk/search?q=change+title+internet+explorer&btnI=Jeg+f%F8ler+mig+heldig>

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 29-10-03 22:33

arc@na skrev:

> Så vidt jeg husker, er der et sted i registreringsdatabasen, hvor
> man kan ændre titellinjen så der står "Microsoft Internet Explorer
> - leveret af *****". Hvor er det lige man ændrer det?

Du kan også klare det med en *.ins-fil.

1. Opret en fil ved navn "titel.ins" med følgende to linjer som
indhold.

[Branding]
Window_Title=Skriv titlen her

2. Gem filen og dobbeltklik derefter på den.

Hvis du absolut vil gøre det i registreringsdatabasen så:
http://www.google.com/groups?as_q=Branding&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=dk.edb.internet.software.browser&as_scoring=d&lr=&hl=da

Madsen.

Fra : arc@na

Dato : 29-10-03 23:38

Thomas Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> 1. Opret en fil ved navn "titel.ins" med følgende to linjer som
> indhold.

Du er en snullerbasse - det kan du godt fortælle din kone! )

Tak for tippet!

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 29-10-03 23:42

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> wrote in news:3fa04135$0$30077
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Tak for tippet!

- men den virkede ikke. Så jeg prøver det andet tip.

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 29-10-03 23:45

Thomas Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> http://www.google.com/groups?as_q=Branding&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=
> dk.edb.internet.software.browser&as_scoring=d&lr=&hl=da

JEP! Den virkede - kys bare din kone alligevel!

arc@na