Rødvins piller
Fra : Ulvir

Dato : 28-10-03 16:13

Hvor kan man købe rødvins piller? Jeg læst at de skulle være gavnlig mod
ryger lunger, en tilstand som jeg desværre selv lider af..

Venlig hilsen- Ulvir.

Fra : arc@na

Dato : 28-10-03 22:30

"Ulvir" <Augustus@mail.dk> wrote in news:3f9e878e$0$54766
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hvor kan man købe rødvins piller? Jeg læst at de skulle være gavnlig mod
> ryger lunger, en tilstand som jeg desværre selv lider af..

Drik ugæret, rød druesaft. Det indeholder de samme gavnlige stoffer.
Rødvinspiller - nåja, hvis du synes...

arc@na

Fra : Ulvir

Dato : 28-10-03 22:59

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> skrev i en meddelelse

> Drik ugæret, rød druesaft. Det indeholder de samme gavnlige stoffer.
> Rødvinspiller - nåja, hvis du synes...

Tak for oplysningen! Jeg vil nu hellere drikke rød druesaft en
rødvinspiller- rødvin må jeg ikke drikke for min mor.. (Jeg er
alkoholiker)
Venlig hilsen- Ulvir.

Fra : arc@na

Dato : 29-10-03 13:06

"Ulvir" <Augustus@mail.dk> wrote in news:3f9ee6af$0$54803
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Tak for oplysningen! Jeg vil nu hellere drikke rød druesaft en
> rødvinspiller-

- det smager også bedre!

arc@na