Thomson fiske pind
Fra : Guster D

Dato : 28-10-03 09:58

Hej gruppe.

Jeg er ikke den mest erfarne fisker.
Er Thomson en godt mærke til fiskepinde?

/Guster D

Fra : 7C

Dato : 28-10-03 10:03

Det er svært at svarre på. Der er sikkert ligeså mange meninger som der er
fiskere.
Det kommer også an på hvad du skal bruge den til
(hav-ferskvand-skaller-gedder-torsk osv.)og hvilken stang det er.

Jeg har 3 stk. Thomson inliner som jeg bruger til trolling. Dem vil jeg
hellere end gerne have byttet til noget andet. De er ikke pengene værd.

Vh.

Søren
Silkeborg

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 28-10-03 10:51

I deres prisleje er de udemærkede. Ikke mindst deres fir-delte som jeg da
også har.

Erik Breum Petersen
Fjern ??? fra min mailadresse

Fra : Benny Fly

Dato : 28-10-03 05:44

Hvis man holder sig fra de aller billigste, der sjældent er pengene værd, er
fiskestænger lidt af en smagssag. Her er mine erfaringer:
Jeg har to Ron Thomson stænger: En Cascade på 10 fod, som jeg ikke er så
begejstret for. Den er for stiv, men kan da bruges til blylodder, når jeg
bund-meder. Min 9 fods Gladiator er jeg særdeles tilfreds med. Den har en
hurtig aktion, er god på kysten, og kommer næsten på højde med min Hardy
stang, som koster 3 gange så meget.

mvh Benny

Guster D <doom@dahm.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bnlat3$29s$1@sunsite.dk...