"Medlidenhedsjagt" søges i trekantsområde
Fra : Niels S

Dato : 27-10-03 21:41

Hejsa

Pga. mit arbejde er jeg blevet "udstationeret" i Kolding mandag til fredag
(jeg bor normalt i Københavnstrup) og sidder og keder mig grusomt om
aftenen herovre.

Hver morgen kører jeg så fra Vejle til Kolding, og længes efter at gå
på jagt, specielt når jeg damper sydpå og kigger på frostdækkede marker.
(hårdest var det da bukkejagten gik ind, og jeg kunne se adskillige
biler parkeret af jægere der var ude (suk, suk))

Og da min kone på det bestemteste syntes at de få dage jeg er hjemme SKAL
bruges hjemme, tjae, så er der ikke jagt i weekenden.

Så der skulle vel ikke være en eller anden medlidene sjæl der kunne
tilbyde et eller andet jagt mellem Kolding & Vejle (eller i nærheden)
enten om morgenen eller sidst på dagen i dagene man. til fre.?

Jeg er vil næsten være tilfreds med alt (krager incl.) og jeg har
både hagl & riffel. (Nej jeg har desværre ingen hund, hverken her
eller hjemme)

- Niels S

Fra : Ontime

Dato : 28-10-03 07:43