Hvem kan vise en side fra en plejeprotokol~
Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 25-10-03 12:56

Hej!
Jeg skal til at lede i plejeprotokoller.
Er der én her, der kan vise en side fra en plejeprotokol, så jeg kan få
et indtryk af, hvad den indeholder af oplysninger? Jeg er specielt
interesseret i tiden fra omkring 1840-1890.

--
Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 25-10-03 13:30

Jeannie Kristensen [4700] wrote:
> [...]
> få et indtryk af, hvad den indeholder af oplysninger? Jeg er specielt
> interesseret i tiden fra omkring 1840-1890.
PS En elektronisk kopi af en sådan side (sider) vil jeg gerne lægge hos
Lis B. Jensen, som er ved at opbygge en "Hvem, hvad, hvordan, hvorledes,
hvornår osv.-side" for slægtsforskere.

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 25-10-03 14:03

"Jeannie Kristensen [4700]" <Vaelg.svar@til.afsender> skrev i en meddelelse
> [...]
> et indtryk af, hvad den indeholder af oplysninger? Jeg er specielt
> interesseret i tiden fra omkring 1840-1890.
********
Uden at have prøvet det så forfærdelig mange gange, så har jeg ledt i en
sådan på Erhvervsarkivet i Århus.
Der var ikke så mange dikkedarer, bare en håndskrevet bog uden synderlig
meget system, men de er nok ikke ens for alle kommuner.
Flemming.