Unlock af Debitel-mobil...
Fra : Jean

Dato : 26-10-03 21:55

Hej NG!

Jeg har en Debitel-mobil - Nokia 3510i, som jeg har modtaget en unlock-kode
til.

#pw+xxxxxxxxxxxxxxx+1#

Nogen der har en hurtig vejledning til, hvordan man indtrykker koden?

Hvor mange forsøg har man?

Hvad sker der, hvis man gør det forkert for mange gange? Bliver mobilen så
'helt låst'?

På forhånd tak!

Mvh Jean

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-10-03 22:10

Jean skrev:

>Jeg har en Debitel-mobil - Nokia 3510i, som jeg har modtaget en unlock-kode
>til.
>
>#pw+xxxxxxxxxxxxxxx+1#

Du skal nok have en kode der slutter med +7# for at den kan låse din
debitel-låste telefon op.

>Nogen der har en hurtig vejledning til, hvordan man indtrykker koden?

Har du ikke fåët den sammen med koden?

#: tryk på #-knappen (firkant) 1 gang
p: tryk på *-knappen (stjerne) 3 gange
w: tryk på *-knappen 4 gange
+: tryk på *-knappen 2 gange

>Hvor mange forsøg har man?

5.

>Hvad sker der, hvis man gør det forkert for mange gange? Bliver mobilen så
>'helt låst'?

Ja. Den kan dog stadig låses op med de rigtige udstyr.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Nokia-telefoner op derhjemme!

Fra : Jean

Dato : 27-10-03 20:21

Lasse skrev:
> #: tryk på #-knappen (firkant) 1 gang
> p: tryk på *-knappen (stjerne) 3 gange
> w: tryk på *-knappen 4 gange
> +: tryk på *-knappen 2 gange

Mange tak!

Mvh Jean

Fra : Johnny Bakø

Dato : 27-10-03 08:20

Send mig dit EMEI numemr og jeg kan sende den ritte kode..! Det er nemlig
ret som 2 skriver at den skal ende på +7 !!
Send til joe@hjortegaarden.dk
Se evt min hjemmeside : http://overclocker.webbyen.dk

Fra : Th Frydensberg

Dato : 27-10-03 11:51

"Johnny Bakø" wrote:

> Send mig dit EMEI numemr og jeg kan sende den ritte kode..! Det er nemlig
> ret som 2 skriver at den skal ende på +7 !!
> Send til joe@hjortegaarden.dk
> Se evt min hjemmeside : http://overclocker.webbyen.dk

Hej
Gælder det tilbud alle folk .
mv / th

Fra : Johnny Bakø

Dato : 27-10-03 11:04

Hvis du vil have en nokia låst op så gælder det da også for dig ja !!

Hilsen JOE !

Send Nokia model + EMEI + Teleselskab til min email: joe@hjortegaarden.dk

Fra : Jean

Dato : 27-10-03 20:20

Johnny Bakø skrev:
> Send mig dit EMEI numemr og jeg kan sende den ritte kode..! Det er nemlig
> ret som 2 skriver at den skal ende på +7 !!

Jeg tror jeg har den rigtige... men ellers tak!

Mvh Jean