Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Kan ikke logge på min Sydbank Netbank læng~
Fra : BS

Dato : 26-10-03 16:22

Hej....

Jeg skriver lige her, hvor man sikker ved en masse om Netbank og
problemerne.

Jeg kan ikke logge på min Sydbank Netbank længere - efter ominstallering af
XP. Det er ikke den der certifikat fil der mangler. Den ligge samme sted som
inden formatering af harddisken.

Har i nogen ideer?

PS: Det er ikke hos banken, fejlen ligger. Min bærbar kan stadig logge på
Netbank

mvh BS

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-10-03 15:56

BS wrote:

> Jeg kan ikke logge på min Sydbank Netbank længere - efter ominstallering af
> XP. Det er ikke den der certifikat fil der mangler. Den ligge samme sted som
> inden formatering af harddisken.

Du mangler sandsynligvis Java-understøttelse, den installeres ikke
sammen med XP. Du kan hente Suns Java på
http://www.java.com/en/download/manual.jsp.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : BS

Dato : 26-10-03 20:06

Tak til jer. Det var java der manglede.....
mvh BS

Fra : Devilicious

Dato : 26-10-03 16:58

"BS" <Nospammer@mail.fi> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> XP. Det er ikke den der certifikat fil der mangler. Den ligge samme sted

Nu kender jeg ikke Sydbanks system, men hvis ellers dit internet fungere, er
der efter min erfaring kun 3 ting der normalt kan udgøre et problem:
1. Du bruger Mac - løsning: sorry, du har tabt..
2. Nøglefilen forefindes ikke længere, der opgives forkert placering af
denne, eller filen er beskadiget. - Løsning: bestil en ny kode.
3. Efter din ominstallering har du ikke længere din java-fortolker liggende,
og denne skal du derfor først hente. - Løsning: hent Java-fortolkeren.

Men Sydbank har garanteret en hotline der kan hjælpe med teknisk
fejlfinding, og afhjælpning af fejl 40.

God fornøjelse!

-dev