Problem med netkort og modem
Fra : Bent Skytte

Dato : 11-04-01 21:47

Hej med jer
Jeg er ved at rive håret af mig selv.
Jeg har et problem med mit netkort, når jeg starter computeren op kan jeg gå
ind på netværket (andre computere) og alt virker fint, lige indtil jeg har
kaldt op til internettet, når jeg så lokker af og vil ind i andre computere
igen så er der ikke forbindelse længere, først når jeg har genstartet
computeren.
Jeg køre Win98SE og modemet er en Diva T/A ISDN Modem.
Netkortet er en 3Com EtherLink PCI TPC NIC (3C900B-TPC)

Hvad kan jeg gører for at få det til at virke.
På forhånd tak til alle der har en ide.
Hilsen Bent

Fra : cjt

Dato : 27-04-01 21:59

Har du installeret en protokol - evt. TCP/IP eller NetBEUI ???
TCP/IP er at foretrække!

Derefter skal du ind og sætte IP-numre op!

Carsten
cajuth(fjern_xx_dette)@worldonline.dk