kosttilskud der har alt (næsten)?
Fra : Zed

Dato : 25-10-03 18:53

Jeg er ved at være træt af at skulle tage en hulens masse
vitaminer/tingogsager for at forhåbentligt være sundere.

Findes der ik et produkt der har nærmest alt i sig så man ik behøver at æde
så mange ting? (ik at man behøver det - det er bare mig der synes en effekt
af det:) )

-Zed

Fra : Faithless

Dato : 26-10-03 11:27

Tror dette produkt indeholder det meste.
http://www.bionordic.dk/indhold/links/omnimin2.html