røgeri
Fra : Mikkel Hvid Johannes~

Dato : 26-10-03 12:21

hej gruppe.

kan i fortælle mig om der ligger et røgeri i eller omkring skanderborg? og
evt. hvad det koster at få røget sine fisk?

Mvh.
Mikkel

Fra : Michael Gramkow

Dato : 28-10-03 13:11

Jeg fik røget fisk i Hovedgård for nogle år siden. Dengang kostede det ca.
25 kr pr. færdig kg koldrøget ørred.

Mikkel Hvid Johannesen <bumbleb@ownz.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f9bae30$0$9799$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 28-10-03 18:33

Michael Gramkow wrote:
> Jeg fik røget fisk i Hovedgård for nogle år siden. Dengang kostede
> det ca. 25 kr pr. færdig kg koldrøget ørred.

> [...]

Der er også et røgeri ved Voervadsbro.
Ebbe
Fjern ups fra mail-adr.