Tekst Tv-hvad skal man tro på?
Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 24-10-03 20:22

Jeg er en flittig bruger at tv-2 side 630 (tekst tv ) det er altid spændene
at læse om fangster andre steder i landet. På denne side kunne man i dag
læse en artikel omkring fiskeriet efter ørred på Bornholm, ikke videre
opmuntrende læsning hvis man som jeg bor på Bornholm, turisterne melder om
gode og mange fisk, de lokale ryster på hoved og melder stort set ingen
fisk, så hvad skal man tro på. Mit svar til dette spørgsmål er, at lige
meget hvordan man vender og drejer det, så handler lystfiskeri om glæden ved
naturen, om der er mange fisk eller ikke på denne tid i år skal jeg ikke
gøre mig klog på. Men efter at have planlagt den første fisketur i år efter
hornfiskeriet må jeg give turisterne ret. i tredje kast var der fast fisk en
flot farvet ørred på ca. 1,5 kg. (naturligvis nænsomt genudsat ) derefter et
par timers fiskeri uden det mindste hug. Så skete der noget, jeg fik
bundhug, væk var mit gamle trofaste bronze snaps blink så det var tid til
kaffe og nyt blink, under kaffen og blink skifte begynder det sku at sne,
pakker man så sammen eller prøver man lige et par gange med det ny påsatte
blink først?( Bornholmerpirken i sølv-grøn) Jeg prøvede og måtte heldigvis
blive på pladsen i omkring 10 min. I nu få at lande min hidtid største ørred
en flot fisk på 69 cm. Og 3700 g.
Så det kan godt være at der ikke er mange fisk lige nu, det kan også være at
der er. Men moralen er

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-10-03 20:30

"Jan Mikkelsen" <Tull@post1.tele.dk> wrote in message
-sakse-
> Så det kan godt være at der ikke er mange fisk lige nu, det kan også være
at
> der er. Men moralen er

Hvad???? *hophophop*

Venlig hilsen