Ridehjelm fra Netto
Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 25-10-03 12:47

Hejsa.

Det lykkedes mig at købe en ridehjelm i Netto for kr. 100,- i går. Er der
nogen der ved om den følger gældende standarder? Med andre ord: er den god
nok, hvis uheldet skulle være ude?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Iben Holst

Dato : 25-10-03 12:53

> Det lykkedes mig at købe en ridehjelm i Netto for kr. 100,- i går. Er der
> nogen der ved om den følger gældende standarder? Med andre ord: er den god
> nok, hvis uheldet skulle være ude?

Heldige dig - jeg købte den til 300 fordi jeg troede det var noget der blev
revet væk og derfor ikke ville vente. Jeg har haft stor fornøjelse af den og
så vidt jeg kan læse mig frem til opfylder den alt hvad der skal
opfyldes....

Iben

Fra : nuser

Dato : 25-10-03 12:57

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen der ved om den følger gældende standarder? Med andre ord: er den god

Hej

Adddw, hvor er du heldig. Den er OK, og opfylder gældende standarter, dog er
der vist noget om at den ikke er godkendt til dressur (engelsk dressur ).
Jeg er ikke sikker, og jeg ville som dommer ALDRIG diskvalifisere en med en
godkendt ridehjelm, og da ikke når man må ride med BOWLER i dressur.

Hilsen Nuser

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 25-10-03 16:53

"nuser" <tortieSKRABVÆK@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> godkendt ridehjelm, og da ikke når man må ride med BOWLER i dressur.

Jah, jeg syntes også jeg var heldig. Den var sat ned til 150,- men nettet
indeni sad løst (limen virkede ikke længere), så jeg "hustlede" mig til at
få den for 100,-. Der var nok ikke andre, der har giddet at købe den når den
ikke var 100% i orden.

Jeg tænkte, at jeg selv kunne lime den fast, men så vidt jeg kan se, behøver
jeg den slet ikke. Så det var jo mange penge at spare. Og heldigt, at den
passede til mit lille hovede (det var en str. S).

Jeg tænker ikke, at jeg nogensinde kommer til at ride engelsk dressur, så
det er vist ligemeget om den er godkendt til dèt. *G*

Mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Anet

Dato : 25-10-03 19:11

> Jeg tænker ikke, at jeg nogensinde kommer til at ride engelsk dressur, så
> det er vist ligemeget om den er godkendt til dèt. *G*

(klip)

nej, du er jo islandshesterytter så du vil nok bruge ridehjelmen mere til
skovture.

Dejligt med lidt nyt rideudstyr til en rimelig penge.

--
~ Hilsen
Annette ~