Bytning af juleservietter ( og andre typer~
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-10-03 14:19

Hejsa

Er der nogen der har lys til at bytte juleservietter ( eller andre typer )
med mig?

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Fru_Westberg

Dato : 03-11-03 23:31

"Bolette Nielsen" skrev d. 26-10-03 14:19 dette indlæg :
> Hejsa
>
> Er der nogen der har lys til at bytte juleservietter ( eller andre
typer )
> med mig?

Hei Bolette,

har du også lyst til å bytte med noen fra Tyskland? Er helt vild med
skandinaviske juleservietter med nisser, men det er litt vanskelig å få
dem her i Tyskland.
Har mange fine julemotiver til å bytte med..)
Hvis du har bl.a. slike servietter og har lyst til å bytte - skriv meg!

Er helt ny her og vet ikke hvordan man sender private meldinger. Håper
du (eller andre) finner innlegget her

Mange hilsner
fra "Fru Westberg"
(håper det går bra med norsk )

http://www.kandu.dk/

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 11-11-03 13:23

Hej Fru Westberg

> har du også lyst til å bytte med noen fra Tyskland?

Jamen det har jeg da selvfølgelig.

> [...]
> dem her i Tyskland.
> Har mange fine julemotiver til å bytte med..)
> Hvis du har bl.a. slike servietter og har lyst til å bytte

Jeg har ikke nogen silke servietter, blot nogen ganske almindelige med
nisser, blomster osv, kan de bruges?

Har du andre almindelige servietter du vil bytte med?, jeg mener nogen der
måske ikke lige har med jul at gøre?

>Er helt ny her og vet ikke hvordan man sender private meldinger. Håper
>du (eller andre) finner innlegget her

Du stiller dig på mit indlæg og trykker på besvar. Men du kan også bare få
min direkte mail adresse post@bolettes.dk

Håber meget at høre fra dig snart

Mange hilsner fra

Bolette

Ps skriv venligst din mail adresse til mig, da jeg fik tilbage melding om at
den mail adresse jeg sendte til ikke virkede.