Overførelse af variabler under frames
Fra : Lunby

Dato : 24-10-03 13:03

Hej NB,

Jeg har et lille problem med at få nogle variabler overført til en ny side.
Jeg ville umiddelbart have løst det med adresselinien. <a
href="test.php?mode=test" target="indhold">
Men som sagt, bruger jeg frames. Det ændre adresselinien sig jo ikke.
Jeg kan heller ikke lige se hvordan jeg skal kunne bruge session variabler,
da de først bliver sat når brugen klikker på linket.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak.
Lunby

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 24-10-03 13:52

Lunby wrote:
> [...]
> Jeg kan heller ikke lige se hvordan jeg skal kunne bruge session variabler,
> da de først bliver sat når brugen klikker på linket.

Du gør det bare på den måde du selv beskriver, det ændre ikke noget at
det er i frames, urlen i adressebaren har ikke noget med hvad der sendes
mellem de forskellige frames at gøre.

--
excuse of the day : positron router malfunction
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Kenneth Lunby Rasmus~

Dato : 25-10-03 15:18

> Du gør det bare på den måde du selv beskriver, det ændre ikke noget at
> det er i frames, urlen i adressebaren har ikke noget med hvad der sendes
> mellem de forskellige frames at gøre.

Jeg takker. Jeg manglede kun $_get[$var] for at få det til at spille.
Men det spiller nu, men ved du så hvordan jeg nulstiller dem?
Sådan at hvis brugeren trykker F5 så eksistere de ikke længere.

/Lunby