Hmmm Tiscali
Fra : Henrik

Dato : 26-10-03 15:23

De er vidst lidt for smarte hos Tiscali. Har lavet sin egen
sammenligningsliste med forkerte priser:

http://www.tiscali.dk/privat/broadband/prissammenligning.html

http://www.tele2adsl.dk/produktinfo_priser.asp

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 26-10-03 15:27

On 2003-10-26, Henrik <henrik@henrik> wrote:

> De er vidst lidt for smarte hos Tiscali. Har lavet sin egen
> sammenligningsliste med forkerte priser:

Den er for så vidt rigtig nok, man kan dog diskutere, hvor troværdigt
det er at de ikke nævner at Tele2 har 512/128 til samme pris som 256/128
- men så ville reklameværdien jo så ikke være til stede.

--
Andreas Plesner Jacobsen | All great discoveries are made by mistake.

Fra : Henrik

Dato : 26-10-03 15:33

Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> wrote in

> Den er for så vidt rigtig nok, man kan dog diskutere, hvor troværdigt
> det er at de ikke nævner at Tele2 har 512/128 til samme pris som 256/128

Netop, og man kan jo sige at Tele2 har dobbelt download til 13% højere
pris. Omregner man så til kr. pr. mb som man kan downloade ved at holde
linien konstant, så er Tele2 billigst - og reklamen er fup

Fra : Helmar

Dato : 26-10-03 20:38

Nej reklamen er ikke fup da den KUN omtaler en line, men at det er et MEGET
billigt salgs trick det kan vi kun blive enige om.

Henrik

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 26-10-03 20:44

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> Den er for så vidt rigtig nok, man kan dog diskutere, hvor troværdigt
> det er at de ikke nævner at Tele2 har 512/128 til samme pris som 256/128
> - men så ville reklameværdien jo så ikke være til stede.

Nu er Tele2s pris jo også et tidsbegrænset tilbud, så der kan godt
argumenteres for at det ikke skal med.

Jeg skal dog medgive at Tele2s "tilbud" nok er mere eller mindre permanent,
men at de blot giver indtrykket af en tidsbegrænsning for at "presse" folk
til at skynde sig at skifte. Så sådan er der jo så meget ;)

Fra : Peter T.

Dato : 27-10-03 08:50

Thomas Wesley Hinton wrote:

> [...]
> permanent, men at de blot giver indtrykket af en tidsbegrænsning for
> at "presse" folk til at skynde sig at skifte. Så sådan er der jo så

De benytter samme trick, som TDC gjorde (gør de det stadigvæk?). "Køb
dette produkt inden 31.oktober og spar xxx kr på (etellerandet)" og efter
den dato fortsatte det med en ny deadline for kunderne.

--
muh.
muh.