Lille forening billig Internet
Fra : KE

Dato : 25-10-03 11:17

Hej NG

Jeg har nu kigget gruppen igennem omkring mit spørgsmål, men ikke lige
fundet det helt rigtige svar, så derfor prøver jeg med en ny post. Skulle
forskellige medarbejdere ved "bredbåndsudbyderne" kigge med hører jeg gerne
blot et ja eller nej som svar herpå.

Vi bor 12 i ejerforening, hvor 9 af os har Internet til 300 kr/mdr. Officiel
kører forbindelsen 1024/256 men er via kabeltv så der opleves peakperioder -
hastigheden skulle gerne være ca den samme (eller bedre), men behøver ikke
være perfekt.... 2Mbit ADSL er vel ikke nok?

Jeg har her til morgen skrevet rundt til følgende udbydere: TDC, CyberCity,
Kabelnettet, Arrownet og Telia - mangler jeg nogen?

Hvad med den tekniske baggrund. Jeg har selv en smule forstand på PC'ere,
men er ikke dygtig når det kommer til servere mv. kan man finde et firma
hvor de står for den enkelte tilslutning? (pt. er Stofa som vi har jo
glimrende i den retning).

Mvh
Kim

Fra : Peter Larsen

Dato : 25-10-03 18:28

KE wrote:

> Jeg har her til morgen skrevet rundt til følgende udbydere: TDC,
> CyberCity,
> Kabelnettet, Arrownet og Telia - mangler jeg nogen?

songnetworks , ved dog ikke om de handler med private..?!

du vil gerne have en 2mbit/2mbit line eller bedre.. shdsl er nok valget

--
regards, Peter Larsen

Fra : Michael

Dato : 31-10-03 10:31

Hej Kim (og måske andre) !

Jeg har fået en masse ud af at kigge ind på www.agol.dk

God fornøjelse

Hilsen fra
Michael

Fra : Carsten Larsen

Dato : 31-10-03 22:57

alternativt kan du kigge på www.sundbynet.dk

sådan gjorde vi

mvh Carsten

Fra : KE

Dato : 01-11-03 15:23

"Carsten Larsen" <no@no2.dk> wrote in message
> alternativt kan du kigge på www.sundbynet.dk
>
> sådan gjorde vi
>
> mvh Carsten

Men Sundby net er vist kun i Kbh så vidt jeg kan se?

Kim

Fra : KE

Dato : 01-11-03 15:23

"Michael" <michulla@post9.tele.dk> wrote in message