Mest for pengene (nyt bundkort-cpu)
Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 24-10-03 17:49

Hej,
Jeg har 1500-1700 kr. til et bundkort+cpu, de 1700 kr. er et absolut max.
De krav jeg har:
Intel chipset og CPU
understøttelse af mit nuværende matrox g400 max grafikkort (1X,2X,4X)
lavt støj niveau - blæserstyring
understøttelse af Celeron 4 (Northwood)
understøttelse af 800 Mzh FSB (til fremtidig opgradering)

Indtil videre har jeg fundet frem til følgende:
MSI 865PE NEO2-LS, DualDDR, SATA, LAN 949,00
Celeron 2.5 GHz, Sokkel 478 675,00
men kan pengene bruges bedre? (og ja det skal være Intel - det er der ingen
grund til at diskutere)

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : Leony

Dato : 24-10-03 19:50

"Henrik Skjærbæk" <skjaer@mi.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har 1500-1700 kr. til et bundkort+cpu, de 1700 kr. er et absolut
> max.

Har du RAM, ellers skal du huske lidt penge til det.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 24-10-03 22:02

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message
> Har du RAM, ellers skal du huske lidt penge til det.

Situationen er den at jeg har små 1700 kr. til gode, der gerne skulle
"udbetales" i hardware, der er ikke mulighed for at skyde ekstra penge til
selv, så jeg køber selv den ram der passer til det bundkort jeg vælger. Men
tak for påmindelse.

--
Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : Allan / Kolding

Dato : 25-10-03 13:53

Prøv at kigge på på Asus P4P800 og samme i Deluxe.

Bare et råd.

Allan / Kolding

KLIP