Billig malelærred-hvor ?
Fra : Ove Kristensen

Dato : 24-10-03 03:41

Hej !

Jeg skal spøege fra en kammerat der ikke er på nettet, om der er nogen
steder man kan købe malelærred billigere end hos farvehandlerne hvor at det
jo er rimeligt dyrt - specialforretning eller andet?

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : steffen martin

Dato : 25-10-03 06:30

Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> jo er rimeligt dyrt - specialforretning eller andet?

Hej Ove,

Søstrene Grenes har vist nok altid lærreder og alt muligt andet
kunstrelateret. Tit har både Fakta og Netto haft lærreder billigt. Det er jo
ikke verdens bedste kvalitet, men ok til begyndere :)

vh

--
Artist Steffen Martin, odense, denmark
www.steffenmartin.dk | www.urbanpoor.com