nyt bundkort + cpu
Fra : Odin Faaborg

Dato : 23-10-03 20:00

hej gruppe

jeg er på udkig efter et nyt bundkort + cpu
jeg har to begrænsninger
1 det skal være AMD
2 jeg har max kr til begge dele

nogen som kan foreslå noget fornuftigt ??

mvh odin

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 23-10-03 20:28

In news:uyVlb.928$X15.695@news.get2net.dk ,
Odin Faaborg <nowhereREMOVE@team-sleipner.dk> typed:
> hej gruppe
>
> jeg er på udkig efter et nyt bundkort + cpu
> jeg har to begrænsninger
> 1 det skal være AMD

Barton 2500XP+ på et abit NF7 (-S)

> 2 jeg har max kr til begge dele

Hvor mange er det ?

> nogen som kan foreslå noget fornuftigt ??

Et sådan sæt vil jeg i hvert fald selv købe, når jeg -til trods for at det
er billigt- får råd...

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 23-10-03 20:32

Bjarke Ravn-Jonsen wrote:
> Barton 2500XP+ på et abit NF7 (-S)

Tja... jeg har set en 2400+ (T-bred) og et Abit NF7. De spiller bare perfekt
sammen. Så det kan kun anbefales

> Hvor mange er det ?

Det er jo ikke til at vide

> Et sådan sæt vil jeg i hvert fald selv købe, når jeg -til trods for
> at det er billigt- får råd...

Det kan jeg også kun tilslutte mig

--
Martin K

Fra : Odin Faaborg

Dato : 23-10-03 20:35

jeg kan se min pc driller mig idag

2 jeg har max 1000 kr til rådighed

skulle det have været

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 21:46

> 2 jeg har max 1000 kr til rådighed

Så mu du jo gå på kompromis... Hvis du kan spytte 300 kroner mere i, kan du
få en barton 2500+ og et soltek SL-75FRN2-L ATX.

Ellers må du snuppe et billigere brædt og cpu.

Fra : Erling Simonsen

Dato : 23-10-03 22:54

Odin Faaborg skrev:
> jeg kan se min pc driller mig idag
>
> 2 jeg har max 1000 kr til rådighed
>
> skulle det have været
>
> "Odin Faaborg" <nowhereREMOVE@team-sleipner.dk> skrev i en meddelelse

Hej.
Du kan købe et ECS K7S5A PRO Socket A m/lan for 273 kr.
samt en AMD Duron 1300 mhz for 267 kr. - ialt kun 540 kr.
Plus måske en ny køler til 99 kr.
Set hos B.J. Trading i Thorsø (har selv lige købt).

m.v.h.
Erling Simonsen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 24-10-03 21:22

In news:3f984dfa$0$9720$edfadb0f@dread14.news.tele.dk ,
Erling Simonsen <erling_fjerndettesimonsen@hotmail.com> typed:
> [...]
> samt en AMD Duron 1300 mhz for 267 kr. - ialt kun 540 kr.
> Plus måske en ny køler til 99 kr.
> Set hos B.J. Trading i Thorsø (har selv lige købt).

Med alt respekt for ECS og Duron (kører selv med et K7S5A rev 1 og en duron
1.2)
Så er det måske lige at spare lidt meget, for der er ikke ret meget ydelse i
det sæt.