DCT3 - låst til hvilken udbyder ?
Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 23-10-03 19:13

Kan man ved hjælp af en taste kode , finde ud af hvilken udbyder den er låst
til ?

eller skal man vide det for at kunne beregne en kode ? (eller er der ikke
max 5 forsøg?)

Frank
erstat danmark med DK i min E-Mail

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 23-10-03 19:53

"[6400] Frank Fogh Madsen" <news1@guezz.danmark> skrev i en meddelelse
> Kan man ved hjælp af en taste kode , finde ud af hvilken udbyder den er
låst
> til ?

Nej, men du kan finde ud af hvilken lås der er spærret.

> eller skal man vide det for at kunne beregne en kode ?

Ja

(eller er der ikke
> max 5 forsøg?)

For indtastninger, jo.

--
med venlig hilsen
Unlock Århus - www.unlockaarhus.dk

Kasper Vibe Grevsen
Tlf 30 222 123

Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 23-10-03 20:01

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> wrote in
message news:bn981f$n1g$1@sunsite.dk...
> [...]
> låst
>
> Nej, men du kan finde ud af hvilken lås der er spærret.

takker for det hurtige svar :)

er jo lidt skidt hvis man køber en brugt tlf, uden at vide hvad den er låst
til.

/Fran

Fra : helloo.dk

Dato : 23-10-03 21:25

"[6400] Frank Fogh Madsen" <news1@guezz.danmark> skrev i en meddelelse
> er jo lidt skidt hvis man køber en brugt tlf, uden at vide hvad den er
låst
> til.

Man kan jo prøve sig lidt frem med forskellige simkort.. Ellers er det jo
lige meget hvilket selskab den er låst til hvis du alligevel besøger en
unlocker.. Jeg tror ikke der findes nogen unlockere som ikke har et kabel
til en DCT3 telefon (det skulle da lige være en af de der dyre nogle som
bruger logs) men dette kan ses på prisen..
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info