MOD til ASUS A7N8X-X
Fra : Frederik Thorup

Dato : 23-10-03 16:49

Når jeg bruger ASUS' Probe eller Speedfan så finder de begge en
fan-controller mere end der er stik til på motherboardet. Men der er 3 små
tin-klatter hvor der kunne sidde et stik, mon "stikket" er aktivt selvom der
mangler de 3 pinde? Ved at prøve med et stk ledning fra en blæser kunne
begge programmer aflæse hastigheden! Så ASUS har sparet en feature væk, uden
at fjerne funktionen.

Se RPM stikket markeret : http://odense.kollegienet.dk/~frederik/asus.jpg

Jeg regner med at garantien løber bort hvis jeg loder på stikket, men hva...
Eller er der en anden måde at få forbindelse uden at lave en synlig lodning?

Frederik

Fra : Thomas W. Madsen

Dato : 23-10-03 19:53

> Jeg regner med at garantien løber bort hvis jeg loder på stikket, men
hva...
> Eller er der en anden måde at få forbindelse uden at lave en synlig
lodning?

Der er nok ikke nogen god måde at gøre det på. Så skal du lime eller klistre
en ledning på, men det vil jeg kraftigt fraråde, da man aldrig ved
hvordan/hvornår det går galt. Hvis du virkelig har brug for den har jeg et
afloddet blæserudtag til bundkort liggende, hvis det har interesse.

Men garantien 'udløber' nok så snart du tænder loddekolben

/Thomas