DCT- 3 remote og debitel kode samme som DC~
Fra : 12unlock.dk

Dato : 23-10-03 13:49

Hejsa
Jeg har desværre ikke nogen debitel låst DCT-3 telefon at afprøve på, men
hvis nogen har et eksemplar, så post IMEI her i gruppen eller på mail, og
jeg vil prøve at beregne med samme kode som til debitel låste DCT-4

Alternativt, er der nogen der ved om det virker når man kun får kode 1 ved
beregning og ingen master kode som ved DCT-4

Mvh. Lars
www.12unlock.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-10-03 13:51

Lars skrev:

>Jeg har desværre ikke nogen debitel låst DCT-3 telefon at afprøve på, men
>hvis nogen har et eksemplar, så post IMEI her i gruppen eller på mail, og
>jeg vil prøve at beregne med samme kode som til debitel låste DCT-4

Det virker ikke, er allerede forsøgt.

>Alternativt, er der nogen der ved om det virker når man kun får kode 1 ved
>beregning og ingen master kode som ved DCT-4

Det er nok her problemet ligger. Det er ikke muligt at udregne andre
DCT3-koder end "1'eren", uden man har flere oplysninger (end
IMEI-nummer og operatør).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Nokia-telefoner op derhjemme!

Fra : 12unlock.dk

Dato : 23-10-03 14:40

> Det er nok her problemet ligger. Det er ikke muligt at udregne andre
> DCT3-koder end "1'eren", uden man har flere oplysninger (end
> IMEI-nummer og operatør).

Ok, er 23800 også prøvet?

mvh. lars
www.12unlock.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-10-03 14:46

Lars skrev:

>Ok, er 23800 også prøvet?

Nej - 23800 har jeg aldrig været ude for skulle bruges (det er heller
ikke logisk).

debitel-låste telefoner er ikke låst til et bestemt netværk, derfor
virker kode 1 ikke.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : 12unlock.dk

Dato : 23-10-03 14:51

> Nej - 23800 har jeg aldrig været ude for skulle bruges (det er heller
> ikke logisk).
>
> debitel-låste telefoner er ikke låst til et bestemt netværk, derfor
> virker kode 1 ikke.

ment faktisk osse 23800000, sorry!

Mvh. Lars
www.12unlock.dk