Kystfiskeri omkring Frederikshavn og Aalbo~
Fra : Brian Madsen

Dato : 11-04-01 20:22

Hej.

Jeg brænder stærkt for at tilbringe nogle dage ved kysten her i påsken. Men
hvor? Jeg vil gerne høre om der er nogle der kender til (flere) gode områder
ved Frederikshavn samt Aalborg (og omegn).

Frh.:
Jeg kender Rønnerne, men er der andre lokaliteter? Gerne god
vej-/sted-beskrivelse.

Aalb.:
Kender Dokkedal, Mou, Storvorde, Kongsdal i Mariager Fjord samt Livø. Andre?

Har været inde på www.seatroutfishing.dk

Hvilke fluer kan anbefales lige nu? Hvilke typer blink (farve, form)?

Mvh
Brian Madsen
Aalborg