Sikkerhed på server
Fra : Jan

Dato : 23-10-03 06:35

Jeg har brugt de sidste par dage på at sætte en server op.

Meningen er at den skal bruges til at styre familiens domæner, med
tilhørende websites og mails.

Systemet er Win2000 Server, IIS 5.0 og Mdaemon mailserver med integreret
antivirus ( fungere kun på maildelen ). Linien ud af huset, går igennem en
D-Link 604 router

Hvad bør jeg nu kigge efter, for at lukke så mange huller så muligt ?

Skal jeg have endnu et antivirus program installeret ? Og hvad med en
firewall. ?

Alle tilgængelige opdateringer er selvfølgelig installeret, men det i sig
selv, giver jo ikke den nødvendige sikkerhed.

Hvad mener I ??

Mvh
Jan Rysz

Fra : Alex Holst

Dato : 23-10-03 11:18

Jan <jrysz@removejubiimail.dk> wrote:
> Jeg har brugt de sidste par dage på at sætte en server op.
[...]

http://a.area51.dk/sikkerhed/servere