Hjælp Til raid på asus mb (gerne Hurtig )
Fra : the

Dato : 11-04-01 20:14

Har lige fået mb og processer ind af døren sammen med 2 ibm 75 gx 30 gb
harddisk som skulle sidde i raid.
Sætter dem på og starter op computeren læser fint ind men når jeg skal sætte
raid op mener den kun at der er 4086 mb på mine hdere.
kigger jeg i oversigten over hderne står der at den ene er på 29180 eller
noget der omkring
den anden siger 2896 mb hvilken er forkert.
Er det mbet som ikke virker eller er hden.
Eller er det bare mig der klokker i det et eller andet sted

Mvh The Phantom