Hellig birma Søges
Fra : TLU

Dato : 22-10-03 18:04

Hej

Jeg er interesseret i køb af hellig birma..

Nogen der kender nogen eller har nogen til salg.

Gerne på sjælland

Henvendelse : tlu@FJERN.post.tele.dk

Fjern FJERN

Fra : Kenny Jakobsen

Dato : 22-10-03 18:26

Hej!
Du kan prøve at ligge på birmaklubbens killingeliste.
Adressen er : www.birma.dk

Med Venlig Hilsen
Christina

Fra : dpl

Dato : 22-10-03 18:48

Hejsa, der er en enkelt Hellig Birma på www.vildkat.dk , og den bor i
Næstved.

Hilsen Dorthe

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-10-03 01:51

> Hej
>
> Jeg er interesseret i køb af hellig birma..
>
> Nogen der kender nogen eller har nogen til salg.
>
> Gerne på sjælland
>
> Henvendelse : tlu@FJERN.post.tele.dk

Dette er måske ikke det, du søger, men jeg har ved et tilfælde fundet en
voksen Hellig Birma hunkastrat hos Dyrenes Beskyttelse i Roskilde...
Læs mere her: http://shor.ter.dk/872119311

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar