Att: Michael Vilhelmsen
Fra : Devoted

Dato : 11-04-01 19:23

Skriv lige til mig igen. Din email adresse virker ikke.

Mvh..Søren

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 11-04-01 22:37

"Devoted" <devoted@privat.dk> wrote in message
> Skriv lige til mig igen. Din email adresse virker ikke.

øh hvad har det med mobil teknik at gøre at i ikke kan finde ud af at maile?

/F

Fra : MADS POULSEN

Dato : 12-04-01 02:28

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> skrev i en meddelelse
> øh hvad har det med mobil teknik at gøre at i ikke kan finde ud af at
maile?

Mobil-TEKNIK??? hvad har denne gruppe med teknik at gøre?? står der ikke
marked??

+ Hvis han nu mangler mandens e-mail adresse, som han nu sikkert har mødt
herinde, skader det vel ik at spørge herinde...??

Mads

Fra : Kunkufu

Dato : 12-04-01 02:36

> Mobil-TEKNIK??? hvad har denne gruppe med teknik at gøre?? står der ikke
> marked??

Nej...

Fra : Mickey

Dato : 12-04-01 03:11

"Kunkufu" <milfy@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nej...

jo - for lortet er x-postet til både marked og teknik (og uden FUT, tsk
tsk...)

--
HS235-DK - Mickey
http://www.susie.dk

Fra : Devoted

Dato : 12-04-01 09:45

Jeg leder efter manden, og ved ikke om det var her, eller i marked, derfor
denne cross posting. Sorry, det var ikke for at genere nogen.

Mvh..Søren

Fra : MADS POULSEN

Dato : 12-04-01 13:31

"Mickey" <news002@susie.dk> skrev i en meddelelse

> jo - for lortet er x-postet til både marked og teknik (og uden FUT, tsk
> tsk...)
ja... det er lidt skod af "devoted"... men sådan er det... på den anden
side.; hvis han nu har mødt manden som han nu leder efter i en af disse to
grupper, ville jeg da også bare sende til dem begge, uden at forvente at
folk skal spille usenet-politi... Da det at han spørger efter en person, nok
ikke skader nogen så vildt at de ikke kan sove i nat...???
Ligesom i dk.fritid.knallert er de også helt vilde hvis man ikke lige quoter
rigtigt eller skriver noget forkert.. Så bliver man angrebet at 10000
beskeder om at smutte og skride...

Mads

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 12-04-01 20:55

"MADS POULSEN" <mads-poulsen@get2net.dk> wrote in message

> [...]
quoter
> rigtigt eller skriver noget forkert.. Så bliver man angrebet at 10000

Og du har aldrig kunnet fatte hvorfor der er regler for hvad disse grupper
skal bruges til vel? At du så ser en henvisning som et angreb må jo være
dit problem.

www.usenet.dk er din ven..

/F

Fra : MADS POULSEN

Dato : 12-04-01 22:04

> www.usenet.dk er din ven..

Mads Poulsen er ikke din...
Jeg kan ikke se hvordan det kan genere nogen at man kommer til at skrive
noget forkert eller quoter på en anden måde... Der er jo ingen som tvinger
dig til at læse det!!
Du skriver vel heller ikke til folk som har hjemmesider med fejl, eller
nogen som ikke har skrevet deres html på den "rigtige" måde...???

Mads

Fra : Brian Fisker

Dato : 12-04-01 22:24

> Du skriver vel heller ikke til folk som har hjemmesider med fejl, eller
> nogen som ikke har skrevet deres html på den "rigtige" måde...???

Hmm - mener ikke, det kan sammenlignes (er ikke ude på at starte en
diskussion). Men nu hvor der er regler for quote osv. hvorfor så ikke følge
dem? Der er nok en grund til, at folk har brugt tid på at udarbejde disse.

Og hvis du nu skal være helt ærlig - er det ikke langt lettere og
behageligere at læse en NG, hvor reglerne overholdes? :)

\Mandal

Fra : Devoted

Dato : 13-04-01 00:53

HALLO.
Jeg kom til at skrive noget jeg ikke måtte. Jeg var kun ude på at få en mand
til at læse en sætning jeg ikke kunne få frem til ham ellers. Som jeg har
skrevet en gang, så er jeg ked af at hvis nogen har taget det ilde op. ( Tak
til dem der har forsvaret mig) men at denne tråd har udviklet sig til 10
svar efterhånden må være tegn på at folk har for lidt at tage sig til.
Endnu engang....SORRY.
Skal vi så afslutte denne tråd?????

De venligste hilsner fra en synder.....Søren

Fra : MADS POULSEN

Dato : 13-04-01 18:21

> [...]

følge
> dem? Der er nok en grund til, at folk har brugt tid på at udarbejde disse.
ja, det er der sikkert!!

> Og hvis du nu skal være helt ærlig - er det ikke langt lettere og
> behageligere at læse en NG, hvor reglerne overholdes? :)

jo! men det ville også være MEGET mere behageligt at læse en nyhedsgruppe
hvor folk som flemming lynggaard starter en så lang tråd som denne, fordi
han keder sig.. og som søren skriver i næste meddelelse, skrev han jo bare
til en mand som han ikke kunne få fat i...
HVIS han havde stillet et spørgsmål, som var ligegyldigt, og skrevet i
bunden at Michael Vilhelmsen skulle kontakte ham, var der jo ingen som havde
reageret...
Flemming skriver vel heller ikke til alle andre som poster i denne gruppe,
bare fordi at det ikke lige er henvendt til ham..?
JEG syntes at det er i orden at "devoted" kontakter denne mand, på denne
måde, da han sikkert ikke har mulighed for det på anden måde... og at jeg
ikke føler at devoted har spildt min tid, men flemming lynggaard, pg.a. at
han skulle brokke sig over sådan en latterlig ting..
han må kede sig, for hvis han havde travlt og synes at devoted´s indlæg er
tidsspildende, havde han jo bare ignoreret det...

Mads

Fra : Brian Fisker

Dato : 13-04-01 18:59

> jo! men det ville også være MEGET mere behageligt at læse en nyhedsgruppe
> hvor folk som flemming lynggaard starter en så lang tråd som denne, fordi
> han keder sig.

Af de 11 indlæg ser jeg kun Flemmings navn 2 gange (dit 4 gange) - men
forstår godt hvad du siger.

Jeg er slet ikke inde og argumentere/diskutere det oprindelige "problem".
Mit indlæg gik på reglerne omkring "Quote".

> JEG syntes at det er i orden at "devoted" kontakter denne mand, på denne
> måde, da han sikkert ikke har mulighed for det på anden måde.

Helt i orden med mig også - men stadig ikke det jeg argumenterede for/imod.

Mit oprindelige indlæg gik på "Quote" (du skrev´, at du ikke kunne se, at
det kunne genere nogen, at man quotede på en anden måde). Min holdning er,
at reglerne bør følges, da der er en mening med "galskaben" :)

\Mandal

Fra : Møgelmose

Dato : 13-04-01 19:10

For fanden jeg er træt af at læse i den her emnetråd selvom jeg ikke
behøver......
Er konklusionen af det hele ikke:

At man burde quote rigtigt nu når reglerne er der.
At man bare kan lade være med at læse noget man ikke vil læse (okay jeg gør
det selv nu...)
At det bliver en meget behageligere NG hvis man quoter rigtigt for så er der
ikke så meget
X skrev i meddelsen w87502735@897wq4.087w43:
på server 235087aihoags2yswtlhsrt0897ywt64w
OSV.
At man ikke er så "provo" at skrive "sure" beskeder igen hvis man ved et
uheld ikke quoter præcis som
usenet skriver (Læs Mads Poulsens 2. Indlæg)

Har jeg glemt noget?????

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Brian Fisker

Dato : 14-04-01 20:46

> Er konklusionen af det hele ikke:

Jo :) - men så er vi jo også enige! Det var hvad jeg fra starten forsøgte at
pointere (ihvertfald punkterne omkring at quote - jeg var slet ikke
indblandet i problematikken omkring "søgningen efter M. Vilhelmsen").

> Har jeg glemt noget?????

Måske, at en "løftet pegefinger" med henvisning til www.usenet.dk ikke altid
skal betragtes som noget negativt ;)

God weekend (det der er tilbage)

\Mandal

Fra : Erik Einum

Dato : 14-04-01 05:32

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev
> [...]
> ikke så meget
> X skrev i meddelsen w87502735@897wq4.087w43:
> på server 235087aihoags2yswtlhsrt0897ywt64w

Å quote riktig betyr at man bør ha med litt av det forrige poster skrev,
slik at man kan følge diskusjonen. Dermed _må_ man også ha med "N.N. skrev",
men man kan godt fjerne "i meddelelsen abc123 på xyz321". Signatur _skal_
fjernes.
Hovedregelen er at mer enn ca 50% av innlegget er din egen tekst.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : uac.dk

Dato : 28-05-01 17:38

"MADS POULSEN" <mads-poulsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du skriver vel heller ikke til folk som har hjemmesider med fejl, eller
> nogen som ikke har skrevet deres html på den "rigtige" måde...???

Jo, det kan jeg da godt finde på.....

Det er jo ikke sikkert de ved at der er fejl, eller at de ikke laver deres
HTML rigtig.....

--
uac.dk
uac_dk@hotmail.com * www.uac.dk

Som har bestilt ADSL og får det d. 7. juni