Parring af drægtig
Fra : Nina Sørensen

Dato : 22-10-03 17:12

Hej alle

Jeg har en hunkat der er drægtig. Er sat til om 2 1/2 uge. Under hele
drægtigheden har hun ladet sig parre af hankatten. Det er ikke
dominans-trip fra hans side, for hun opfordre selv til det.
Ca. en gang hver aften (måske også om dagen når jeg er på arbejde)
kalder hun på ham. Han kommer styrtende, hopper på hende. De parrer
efterfulgt af de sædvanlige skældud, og så ruller hun sig ... med den
runde mave og det hele

Jeg har aldrig oplevet en hunkat der tillader det, og hende her plejer
skam ikke at være bleg for at sige fra.

På alle andre måder opfører hun sig som en "almindelig drægtig". Passer
på sig selv. Går efter den mere næringsrige mad osv.
Ja jeg har prøvet at sætte dem hver for sig. Elendig ide, de står og
skriger på hver sin side af døren.....

What's up? Hvorfor tillader hun parring? nogle der har oplevet det
samme? total hormonel forvirring eller bare nydelse?

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina El Falaki

Dato : 22-10-03 20:28

Du er ikke den eneste der oplever det. Helena lod sig også parre efter
løbetiden var slut. Nu var det ikke min hankat, så jeg kunne komme af med
ham, men hun gik og kaldte på ham i et par dage. Jeg tror dine katte er
forelskede i hinanden, men det betyder også at du skal begynde med p-piller
lige efter fødslen.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-10-03 02:16

> [...]
>
> What's up? Hvorfor tillader hun parring? nogle der har oplevet det
> samme? total hormonel forvirring eller bare nydelse?

Jeg har oplevet nøjagtig det samme med en hunkat, som har et meget højt
hormonniveau. Hun lod dig gladeligt parre indtil ca 2 uger før forventet
fødsel - så fik hankatten uden varsel så mange bank, at de måtte skilles
ad.

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina Sørensen

Dato : 24-10-03 17:53

Hej Nina og Camilla

Tak for jeres svar. Så er jeg ikke den eneste der har en "rundforvirret"
hunkat

Den med infektionsrisikoen har jeg selvfølgelig tænkt på, og har måtte
veje det op imod den stress-faktor det vil være for dem at blive lukket
hver for sig. De bor her jo begge to, så jeg kan ikke sende nogle af dem
hjem. Efter en nat fra hinanden valgte jeg infektionsrisikoen fremfor
konstant hylen og skraben på hver sin side af døren... og så snart jeg
selv skulle igennen, stormede de forbi mig. Det ville blive et værre
gedemarked og da heller ikke en særlig sund måde at være højdrægtig på

Til min store overraskelse så gav hun ham bank i går da han prøvede, så
nu er ballet nok slut. Det passer præcis med at der er 2 uger til den
dag hun er sat til. Selvom jeg må indrømme jeg er noget i tvivl vedr.
datoen, da jeg synes de har parrret uafbrudt i månedsvis men sådan
er det vel at være nyforelskede *S*

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk