Dyrlægeanbefaling i Ålborg
Fra : Ukendt

Dato : 22-10-03 12:14

Efter at have læst med i en tråd længere nede, hvor Lotte M og Stine, taler
dyrlæger i Ålborg, er jeg blevet nysgerrig:
Vi er for nyligt flyttet til det nordlige Jylland. Vi har været hos dyrlæge
en gang, fordi vores hund fik en hjernebetændelse.

Jeg er meget interesseret i, at høre jeres erfaringer ( godt - skidt ) med
de forskellige dyrlæger heroppe.
Vi bruger pt Gistrup Dyreklinik.

Selvom jeg ikke har kat mere, tillader jeg mig alligevel, at stille
spørgsmålet her, da i plejer, at have gode råd / erfaringer med anbefaling
af dyrlæger. Håber at det er OK.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 22-10-03 12:30

Hejsa

Jeg bruger selv Henrik Strange eller Birgit i Gistrup da jeg syntes de har
stor viden om netop hundog kat, hvilket for mig er vigtigt, ved at dyrlægen
Henrik Bastholm ved broen på Nr. sundbysiden tidligere også har været ved
Gistrup og ham syntes eg gså jeg var helt tryg ved.

Personligt bryder jeg mig ikke om Aalborg dyrelægehospital Greegersen, så
derfor bruger jeg ham ikke, men ved at kattensværn gør og man må gå ud fra
de er tilfredse emd ham, men mine erfaringer med ham er ikke positive.

MVH
Gitte

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-03 12:52

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Henrik Bastholm ved broen på Nr. sundbysiden tidligere også har været ved
> Gistrup og ham syntes eg gså jeg var helt tryg ved.

Hej Gitte !

Det er jeg glad for, at høre, så vil vi holde os til dem.

Det var Birgit, der behandlede Buffy og de virkede meget dygtige, selvom de
ikke rigtigt kunne fortælle, hvad hendes hjernebetændelse skyldes. Det er
der vidst heller ikke så mange dyrlæger, der kan, for det ville kræve, at de
tog en hulens masse blodprøver og det ville blive meget dyrt, uden garanti
for et sikkert svar.

De var i hvert fald flinke til, at ringe til os hele tiden og lade mig
besøge Buffy, da hun var indlagt der.

Tak for dit svar

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 22-10-03 13:02

Hejsa

Jamen det var skam så lidt, jeg har brugt dem i flere år også til vores
heste, men der er det gert der står for det mens jeg altid bruger henrik
eller Birgit til mine hunde eller katte, og de har altid været dygtige og
profesionelle, men stadig tænkt på at vi jo i svære situationer kun er
mennsker og også kan have brug for støtte

MVH
Gitte

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-03 18:31

Gitte S. Eriksen skrev i <news:3f966a37$0$27434$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,>:

> Jeg bruger selv Henrik Strange eller Birgit i Gistrup da jeg syntes de
> har stor viden om netop hundog kat, hvilket for mig er vigtigt, ved at

Jeg har hørt meget godt om Gistrup dyrekliniks kompetancer udi heste.

> dyrlægen Henrik Bastholm ved broen på Nr. sundbysiden tidligere også har
> været ved Gistrup og ham syntes eg gså jeg var helt tryg ved.

Bastholm er min tidligere dyrlæge - udover Mimi har han tidligere
behandlet min datters kanin og hamstere. Det er ikke min oplevelse
at Bastholm er særlig interesseret i smådyr, faktisk synes jeg han
holdningsmæssigt minder lidt om en landdyrlæge - så'n lidt, "små-
dyr-kommer-let-og-går-let-til-agtig". Ikke at jeg har noget at udsætte
på hans faglighed, det er snaere noget med kommunikation og
holdning.

> Personligt bryder jeg mig ikke om Aalborg dyrelægehospital
> Greegersen, så derfor bruger jeg ham ikke,

Det er Aalborg dyrehospital (Pia Bisgaard Andersen) som har
behandlet Dizzy og som behandlede Mimi, da hun var akut dårlig i
sommer. Måden både kattene og jeg bliver håndteret på, graden
af information og grundigheden gør mig tryg. Faktisk oplever jeg
hele personalet som kompetente, super interesserede og
servicemindede.

> men ved at kattensværn gør og man må gå ud
> fra de er tilfredse emd ham, men mine erfaringer med ham er ikke
> positive.

Min første kat Chilli rev Gregersen så han blødte på kinden, da han
for maaange år siden vaccinerede hende. Chilli kunne /ikke/ lide at
blive vaccineret - vi var 4 om at holde hende og hun hvæsede og
spruttede. Da hun bagefter sad og så sød og lidt forurettet ud, så gik
Gregers ned i kattehøjde og sagde: "Der kan du se, det var da ikke
så slemt", hvorefter katten kvitterede en lussing

Så satte jeg alligevel navne på - håber det går an!?

--
Mange hilsner
Lotte M - http://www.lotte-m.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-03 21:39

"Lotte M" <lotte_m(at)stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Så satte jeg alligevel navne på - håber det går an!?

Det går nok...

Det var Henrik Strange, jeg snakkede med om natten, da vi ringede til
dyrlægevagten. Det var Birgit, som behandlede Buffy og så mødte jeg en ældre
herre ( Gert, tror jeg nok ), da vi skulle til kontrol med Buffy.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Stella Kristensen

Dato : 22-10-03 12:32

Nu kender jeg ikke selv til nogle dyrlæger i Aalborg, men hvis du går op
under fanen produkter tror jeg at der er nogle anmeldelser af nogle.

> [...]
>
> Selvom jeg ikke har kat mere, tillader jeg mig alligevel, at stille
> spørgsmålet her, da i plejer, at have gode råd / erfaringer med anbefaling

Med venlig hilsen
Stella Kristensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-10-03 13:15

In article <3f966a994b4fb@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Stella Kristensen
<akskKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote:

> Nu kender jeg ikke selv til nogle dyrlæger i Aalborg, men hvis du går op
> under fanen produkter tror jeg at der er nogle anmeldelser af nogle.

Bare for en ordens skyld - vi taler nok om siden:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Det er langt fra os alle der læser nyhedsgruppen via hjemmesiden

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-03 13:19

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> Bare for en ordens skyld - vi taler nok om siden:
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk
>
> Det er langt fra os alle der læser nyhedsgruppen via hjemmesiden

Jeg har skam været inde og lure, men Gistrup var ikke nævnt.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Stella Kristensen

Dato : 22-10-03 23:50

> [...]
>
> Det er langt fra os alle der læser nyhedsgruppen via hjemmesiden
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Ja selvfølgelig :) Det havde jeg vist svedt ud... :lol:

Fra : Stine Sørensen

Dato : 22-10-03 15:54

Hej hej

> [...]
> en gang, fordi vores hund fik en hjernebetændelse.
>
> Jeg er meget interesseret i, at høre jeres erfaringer ( godt - skidt ) med

Ligesom jeg skrev til Lotte, er du også meget velkommen til at skrive
til mig på

dumdum@ofir.dk

hvis du har behov for flere erfaringer at gøre godt med. Men ellers
lader det jo til, at du egentlig er glad for og tryg ved Gistrup
Dyreklinik

Med venlig hilsen
Stine Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-03 16:58

"Stine Sørensen" <stineKATTE@BAKKEmail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse

> Men ellers
> lader det jo til, at du egentlig er glad for og tryg ved Gistrup
> Dyreklinik

Nu har vi jo kun brugt dem, den ene gang, men det hjælper da på trygheden,
når Gitte kan sige god for dem.
Så er vi jo selvfølgelig også lykkelige for, at Buffy overlevede
Men man vil jo gerne sikre sig, at det ikke er en ny JBH, man har fået fat
i.

Mvh. www.tjekmig.dk