Mine erfaringer med Tele2 og 7 ADSL forbin~
Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 22-10-03 11:15

Jeg har netop i dag checket den sidste af de 7 ADSL forbindelser som jeg
bestilte hos Tele2 under deres første tilbudrundte i sommers. (Kovertering
fra TDC)

Jeg skulle selv opsige de eksisterende TDC abbonnementer når tiden nærmede
sig - det kunne Tele2 ikke håndtere på trods af at det var aftalt på
forhånd. Nå men med kyndig (og det mener jeg) hjælp fra deres kundeservice
fik vi det rettet og sat en ny konverteringsdato

TDC nedtog deres linier som aftalt med følte ikke det var nødvendigt at lave
konverteringen (Altså en TDC fejl) - Jeg fejlmelder samme dag alle linier
til Tele2 og 2 arbejdsdage efter virkerede linierne igen.

Under hele forløbet har Tele2 været særdeles hjælpsomme - der er dog enkelte
nå ja - idioter- i deres support afdeligen - det løses ved at knalde røret
på og ringe op igen. (Har iøvrigt alrdig oplevet problemer med ventetid på
over ~1 min.)

Kort og kort - skift blot til Tele2 - men hold dem i ørene under forløbet.
De har dygtige medarbejdere i både kundeservice og supporten som har
elendige systemer at arbejde med - min de forsøger virkelig !!

Uffe S. Callesen
epost mig på l33thax0r elefantnæseA direkte prik org

Fra : Cod@

Dato : 22-10-03 17:50

"Uffe S. Callesen" <anon@anon.com> wrote in message
> [...]
> De har dygtige medarbejdere i både kundeservice og supporten som har
> elendige systemer at arbejde med - min de forsøger virkelig !!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Det hjælper bare så lidt når det produkt de skal yde support på bare ikke
virker, og det gør det ikke.
Cod@

Fra : Claus O

Dato : 22-10-03 18:13

"Cod@" <Cod@usaa.com> wrote

> Det hjælper bare så lidt når det produkt de skal yde support på bare ikke
> virker, og det gør det ikke.

Jo det gør - (hos Andreas Falk)
Det hjælper bare så lidt, da han jo er taget på Solferie på Bornholm
- men det kan jo være han har taget sin fantastiske forbindelse med i solen

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-10-03 22:23

Claus O (ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com) skrev følgende:
> [...]
> Det hjælper bare så lidt, da han jo er taget på Solferie på Bornholm
> - men det kan jo være han har taget sin fantastiske forbindelse med i

Hvorfor fiser i ikke over i muddergruppen og får overstået alt det
teenage-galskab?

- Martin

Fra : Dennis Enøe

Dato : 23-10-03 09:03

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message
> Hvorfor fiser i ikke over i muddergruppen og får overstået alt det
> teenage-galskab?

Det holder jeg med på, hvorfor skal Andreas Falk altid nævnes i alle
sammenhæng?
Det er sku da at provokere mere end nødvendigt, så kan jeg afsløre at han
faktisk
ikke er den eneste Tele2 kunde der er tilfreds, jeg kender mange som ikke
kommer
herinde.

Dennis

---

Fra : sidf sdf

Dato : 29-10-03 21:50

Mon ikke det er en solskoldning der slog ham ud af kurs ??

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 27-10-03 21:57

Uffe S. Callesen wrote:

> Jeg har netop i dag checket den sidste af de 7 ADSL forbindelser som jeg
> bestilte hos Tele2 under deres første tilbudrundte i sommers. (Kovertering
> fra TDC)
[...]

Jeg har bestemt ikke haft en positiv oplevelse hos Tele2. Det vil tage mig
alt for lang tid at beskrive handlingsforløbet, så jeg vil blot nævne en
række stikord:

- Bestilte i slutningen af maj, fik lovning på levering i juli, fik det
først her den 19. oktober
- Var uden fastnettelefon i en måned fordi de klokkede i det og viste ikke
vilje til at løse problemet i løbet af 2 dage, hvilket ellers er normalt
- Har siddet i telefonkø et utal af gange, nogen gange i to timer
hvorefter man bliver smidt af
- Har modtaget inkompetent support, f.eks. blev jeg bedt om at koble mit
ADSL-modem til min NT-boks...
- Har modtaget en rykker på en regning, som jeg selv havde rykket dem for
- Har modtaget dobbeltopkrævninger for ISDN til PSTN-konvertering
- Har siddet og ventet på en tekniker en hel dag uden at han dukkede op.
(Hvad teknikeren skulle ude på min adresse i første omgang var også uvist,
men Tele2 insisterede kraftigt)

Sjældent har jeg oplevet så useriøs en virksomhed. Jeg fortryder bittert at
jeg ikke valgte en anden udbyder til at starte med, for prisen kompenserer
på ingen måde for de mange timer jeg har brugt på at få forbindelsen til at
virke.

--
Jonas Kongslund

Fra : sidf sdf

Dato : 29-10-03 21:47

Uffe

Som tidligere ansat i Transcom (tele2/tele2adsl) callcenter og kunde
hos tele2 har jeg oplevet det stik modsatte og derfor, er det da rart
at det lykkedes for nogle FÅ kunder