Vejlby....kan der fiskes her????
Fra : Janus

Dato : 22-10-03 10:07

Hej!

Jeg håber der er nogen derude der kan hjælpe mig....det plejer I at være
gode til.
Jeg skal en tur i sommerhus(uge 45) i Vejlby (vest for Lemvig). Er der nogen
der kender til nogle gode hotspots her - fra kysten eller molen. Enten efter
fladfisk eller havørred? Vi er i besiddelse af en bil så vi kan godt køre
lidt efter det

Jan

Fra : benny

Dato : 25-10-03 22:19

vi var i lemvig i sommer
og kørte ud til et fyr ved vesterhavet kan bare ikke huske hvad det hed
men det ligger sydvest for lemvig ca 8-10km og der fangede vi en del flade
direkt fra kysten

Fra : Janus

Dato : 26-10-03 10:19

Kan det passe at det var bovbjerg fyr?

Fra : Arvingen

Dato : 30-10-03 23:15

Hej du,

Hvis du kører til Thyborøn - så kan du fiske efter sild ved sluserne. Det er
altid spas.
Hehe...

1.Arvingen