Så sidder man her og bliver (mere) gråhåre~
Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 21-10-03 23:00

--For pokker da også, nu sad jeg og skulle sætte nyt SIM kort i min
Nokia 3310 (har skiftet fra Orange til Tellmore) Jeg tror jeg har fået
unlocket, men så langt nåede jeg ikke. For med det nye SIM kort sat i,
ville telefonen ikke acceptere min egen valgte PIN kode. Jeg havde
ikke tænkt på at det nok var smart at gendanne fabriksindstillingen,
inden jeg satte det nye SIM kort i telefonen. Så nu er jeg i den
"herlige" situation, at jeg ikke aner hvor jeg har gemt det lille
klistermærke med PUK koden. Får man den oplyst uden problemer, hvis
man personligt og med behørig legitimation går hen i butikken hvor
telefonen er købt? Det er ikke den telefon, som jeg havde fra starten
af mit Orangeabonnement. Det er noget med en tur i vaskemaskinen, som
SIM kortet overlevede, men telefonen afgik en stille død.
Med venlig hilsen

Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-03 09:55

"Lisbeth Sejberg" <fennec@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> klistermærke med PUK koden. Får man den oplyst uden problemer, hvis
> man personligt og med behørig legitimation går hen i butikken hvor

Hej Lisbeth!

Du kan ikke få oplyst PUK koden, hvis du henvender dig der, hvor du har købt
telefonen!
Grunden er den, at PUK koden ikke har noget med selve telefonen at gøre, men
med SIMkortet.
PUK koden skal du således have af Telmore. Men lur mig, om du ikke allerede
har fået den i et brev eller en mail fra Telmore! Ellers kan du vidst nok
logge på din personlige side og se den der!

Helmut Lotti

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 22-10-03 12:58

Helmut Lotti <HelmutLofirdk> (SnabelA) (Prik) skrev:

> [...]
>har fået den i et brev eller en mail
>fra Telmore! Ellers kan du vidst nok
>logge på din personlige side og se den der!

-- Det fandt jeg jo også ud af efter mit "nødskrig" her. Og så
måtte jeg lige ringe til Orange en gang til for at blive guidet
igennem unlock proceduren. Men de er nu meget søde, selvom man
lige har opsagt to abonementer hos dem. Så nu virker mit Tellmore-
simkort.
Med venlig hilsen
Lisbeth