Hjælp !!til Siemens S35
Fra : Per Juul Larsen

Dato : 11-04-01 18:55

Jeg rejser på påskeferie i morgen. Har lånt en Siemens S35 i stedet for
min egen der er til rep. Til min ærgrelse er telefonen låst til
Teledanmark. Jeg har haft selskabet i røret hele dagen og fået en unlock
kode. Men det ser ikke ud til at fungere.
Jeg aner ikke mine levende råd nu, hvor Teledanmark ikke kan hjælpe
længere.
Er der nogen her i gruppen som kan retlede mig. ?
Jeg bliver ved med at få beskeden "Telefon spærret, Netkode".
Den fungerer fint med et TeleDanmark Simkort, men alle andre bliver
afvist tiltrods.

mvh pjl

Fra : N/A

Dato : 11-04-01 21:42

Fra : Per Juul Larsen

Dato : 11-04-01 21:42

Tak for svaret. Jeg har ikke det pågældende simkort. Mit eget er Sonofon.
Mobilen er låst til TeleDanmark, men operatøren har ikke kunnet hjælpe med den
unlockkode jeg har fået.
Det ser ud til at koden er forkert. (Man skulle elers tro at TeleDanmark har
styr på
den slag !)
mvh pjl

Fra : Niller